FANDOM

Ігор Каркароф (англ. Igor Karkaroff) — прихильник Лорда Волдеморта під час Першої магічною війни, Смертежер. Після падіння Темного Лорда був укладений в Азкабан, врешті розкаявся і видав багатьох своїх колишніх соратників, за що і був відпущений на свободу. Після цього стає директором Дурмсмегу

Біографія

Перша магічна війна

Під час першої магічної війни Ігор Каркароф вступив до лав смертежерів. За словами аврора Аластора Муді, брав участь в тортурах ні в чому не винних маглів і чарівників, що протистояли Темному Лорду. Був знайомий з багатьма прихильниками Волдеморта, в тому числі, з Северусом Снейпом. Каркароф вистежений і спійманий Муді і відправлений в Азкабан.

Незабаром після падіння Темного Лорда, Каркаров постав перед Чарверсудом і, сподіваючись на звільнення, надав суддям імена своїх колишніх товаришів (серед них були вже заарештовані Долохов, Мальсібер і Треверс, загиблий Розьє і виправданий Снейп). Проте, Каркарофа вдалося домогтися звільнення після того, як він назвав ім'я Авґуста Руквуд, співробітника Міністерства магії, який був шпигуном Волдеморта

Директор Дурмсменґу

.З невідомої причини, після виходу з Азкабану Каркаров стає директором Інституту Дурмсменг Професор Каркароф показав себе безпринципним і егоїстичним керівником, в наслідок чого багато батьків стали забирати своїх дітей зі школи. Каркароф домагався дисципліни серед учнів шляхом залякування. Погана репутація Дурмсменгу як школи, де практикується темна магія, після призначення Каркарофа була посилена.

Тричаклунський турнір

У 1994 році Каркаров прибув в Гогвортс з делегацією студентів своєї школи для участі в Тричаклунському турнірі. У Гогвортсі на нього чекав неприємний сюрприз - новим професором захисту від темних мистецтв був призначений колишній аврор Аластор Муді. Насправді ж під виглядом Муді в Гогвортсі знаходився смертижер Барті Крвуч-молодший, який зневажав і ненавидів Каркарофа нітрохи не менше, ніж справжній Муді.

Як і мадам Олімпія Максим, директор Бобатону, професор Каркароф був обурений тим, що Гаррі Поттер став другим чемпіоном від Гогвортса. Неодноразово звинувачував Дамблдора в змові з британським Міністерством. Щоб допомогти своєму чемпіону, Віктору Круму, Каркаров намагався зібрати інформацію про перше завдання.

Був одним із суддів у турах Турніру. Його оцінки відрізнялися явною упередженістю: Круму він ставив найбільш вірогідний вищий бал, іншим учасникам - занижував як міг.

Повернення Темного Лорда

Каркароф відчував, що Темний Лорд набирає силу. Його чорна мітка на руці починала дивно пульсувати, або на шкірі відчувалося печіння ... Він звернувся з питаннями до Северуса Снейпа, який носив таку ж мітку. Але Снейп відбувся нічого не значущими фразами. Страх, що колишні соратники, імена яких він колись назвав суддям, доберуться до нього, як тільки Господар знайде колишню міць, не давав Каркарофу спокійно спати. Коли Волдеморт відродився, Ігор втік і намагався сховатися. Це вдавалося йому досить довго: цілий рік. Однак влітку 1996 року Ігор Каркароф врешті-решт був знайдений смертижерами на півночі Європи і убитий.

Характеристика

Хитрий, виверткий, геть позбавлений об'єктивності і неупередженості, по суті своїй - багатоликий тип, брехливий і слабовільний. Голос у Каркарофа єлейний, оксамитовий, з улесливої ​​ноткою.

Давно знайомий не тільки з Северусом Снейпом (колишній смертижер), але і з Албусом Дамблдором (колега): обидва називають його по імені.

Не можна назвати Ігоря хорошим чуйним педагогом. Він - сама люб'язність по відношенню до свого улюбленцю Крума, але варто другого учня попросити якусь дрібницю, як Каркароф тут же кидається на бідолаху і морально втоптує його в бруд.

зовнішність

Високий, худий, як і Дамблдор. «Сивина коротка, а цапина борідка з завитком на кінці ледь приховує безвольне підборіддя», «зуби у нього жовтуваті, а усмішка не в'яжеться з холодним, проникливим поглядом». Одягнений в гладкі сріблясті хутра. Також згадується, що у Каркарофа сині очі.

Появи Редагувати