Fandom

Вікі Гарріпедия

Ірма Пінс

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Ірма Пінс (англ. Irma Pince) — завідувачка бібліотекою в школі чаклунства Гоґвортс.

Мадам Пінс — сувора жінка «бальзаківського віку», «схожа на голодного стервятника». Дуже трепетно ​​ставиться до книг, як тільки може, оберігає їх від студентів, яких готова всім скопом записати в вандали і вважає мало не особистими ворогами. Не дай бог в бібліотечній книзі з'явиться хоч плямочка, або хоч єдина надірвана сторінка, або просто хтось із учнів принесе в бібліотеку їжу... Їм доведеться познайомитися тоді з розлюченою мадам Пінс.

Мадам бібліотекар також доглядає за тим, щоб учні без особливого письмового дозволу не заходили в Особливу секцію: там зберігаються особливо небезпечні книги, найчастіше присвячені розділам Темної магії.

Злі язики подейкують, що мадам Пінс і завгосп Аргус Філч відчувають взаємну серцеву схильність... Що ж, вони також люди і ніщо людське їм не чуже, хоча, швидше за все, привід для подібних пліток подала їх дружна нелюбов до юних чаклунів, які недостатньо ревно (на думку Пінс і Філча) дотримуються шкільних правил.

Випадкова вікі