Fandom

Вікі Гарріпедия

Аластор Муді

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Аластор «Дикозор» Муді (англ. Alastor «Mad-Eye» Moody) — напевно один із найвідоміших аврорів чаклунського світу. Самостійно провів безліч операцій із захоплення злочинців (половину в'язнів Азкабану захопив безпосередньо він). Також казав, що ніколи не вбивав своїх арештантів, навіть якщо йому дозволялось це зробити, виключаючи ті випадки, коли у нього не було іншого вибору.

Біографія Редагувати

Молодість. Перша магічна війна Редагувати

Муді вчився в Гоґвортсі на факультеті Ґрифіндор, дружив з Дамблдором. Після закінчення школи склав іспити та став аврором. Отримав роботу в Міністерстві. Входив до першого складу Ордена Фенікса. Після зникнення Темного Лорда заарештував безліч його спільників, наприклад Евена Розьє та Ігоря Каркарофа. В боях втраьив око, ногу, частину носа ... Проводив навчання для молодих аврорів, улюбленим учнем була Тонкс.

Робота в Гоґвортсі (1994-1995) Редагувати

У цей час сам Дикозор сидів у своїй скрині, а викладав смертежер Барті Крауч, який набув подоби Аластора за допомогою багатозільної настійки. Вбивати колишнього аврора він не збирався, йому потрібні волосся і звички Муді.

Друга магічна війна Редагувати

З початком війни Муді вступив у відроджений орден Фенікса. Супроводжував Гаррі до Площі Ґримо, 12. Брав участь у сутичці в Відділі Таємниць.

В операції "Сім Поттерів" супроводжував Манданґуса, був убитий закляттям лорда Волдеморта. Тіла не знайшли, а його магічне око Гаррі пізніше знайшов в двері кабінету Амбридж.

Випадкова вікі