FANDOM

Алекто Керроу (англ. Alecto Carrow) — смертежерка, сестра Амікуса Керроу.

Біографія Редагувати

Алекто Керроу є сестрою Амікуса Керроу, і однією з небагатьох смертежерок (в основному в ця організація складається з чоловіків-чарівників). Вона описана як кремезна маленька жінка, така ж приземкувата, як і брат, і  з таким же, як у нього, хриплячим сміхом.

Алекто і її брат були смертежерами ще під час Першої війни Чарівників і були серед тих, хто вважав, що лорд Волдеморт зник назавжди.   Вони зуміли не втратити розум в Азкабані й повернулися до лорда Волдемлота, щойно він відродився. Алекто і Амікус були серед групи смертежерів, які провели напад на Гоґвортс у червні 1997-го, що закінчилося смертю Альбуса Дамблдора. У 1997 році, після того, як фактичний контроль над Міністерством магії перейшов до Смертежерів, Алекто була призначена новим Професором Маглознавства в Гоґвортсі після вбивства Чаріті Бербідж. Маглознавство відтоді стало обов'язковим курсом для всіх студентів, а самі уроки перетворилися на своєрідні години промивання мізків. Юним чарівникам пояснювали, що магли є нічого не вартими, огидними й підступними істотами, і повинні розглядатися не як люди, а як тварини.  Деякі учні, наприклад Невілл Лонгботом, пробували заперечувати професору Керроу, але таких сміливців Алекто швидко приборкувала непробачними закляттями. Вона та її брат під час свого панування в Гоґвортсі карали всіх студентів, били й мучили дітей, які чимось їм не догодили . У 1998 році, за розпорядженням лорда Волдеморта,  Алекто охороняла вітальню Рейвенклова, де Гаррі Поттер міг би шукати один з горокраксів. Вона зловила Гаррі й викликала Темного Лорда, використавши Темну мітку, але була обездвижена Луною Лавгуд і зв'язана разом з братом, Амікусом Керроу, зусиллями Мінерви Макґонеґел. Передбачається, що брат і сестра Керроу були кинуті в Азкабан після Битви за Гоґвортс.

Професор Магловеденія
Попередник:

Чаріті Бербідж

1997 - 1998

Алекто Керроу

Наступник:

?

Випадкова вікі