FANDOM

Амелія Сьюзен Боунз — тітка сокурсниці Гаррі Поттера Сьюзен Боунз, голова відділу дотримання магічних законів Міністерства магії. 

Біографія Редагувати

1995 Редагувати

Амелія була в складі Великого жюрі Чарверсуду під час дисциплінарного слухання справи щодо порушення неповнолітнім Гаррі Поттером Статуту про секретність. Жінка була вражена, дізнавшись, що п'ятнадцятирічний Поттер здатен створювати тілесного патронуса, уважно вислухала всі доводи обвинувачення й захисту, забезпечила об'єктивність розгляду справи згідно магічним законам. Разом з Албусом Дамблдором та Арабелою Фіґ захищала Гаррі від звинувачень. Врешті-решт Поттера визнали невинним більша частина членів Чарверсуду. Всі звинувачення зняли. 

Смерть Редагувати

У 1996 році Амелія була жорстоко вбита Лордом Волдемортом. Все свідчило про серйозний опір з боку чаклунки. Про вбивство писали навіть маґлівські газети, а поліція була просто збита з пантелику — без слідів насильницької смерті її тіло знайшли в замкненій зсередини кімнаті. Очевидно, вона була вбита за свою антиволдемортовську позицію.