Fandom

Вікі Гарріпедия

Амікус Керроу

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Амікус Керроу (англ. Amycus Carrow) — cмертежер, темний маг, брат Алекто Керроу. Вперше з'являється в кінці шостої книги: він був серед тих смертежерів , які напали на Гоґвортс, і був присутній в сцені смерті Дамблдора на Астрономічній Вежі.  У сьомій книзі стає професором Захисту від Темних мистецтв, а згодом і заступником директора. За словами учнів він не стільки навчає захисту , скільки викладає самі Темні мистецтва. На його тлі Долорес Амбридж здається мало не ангелом. Грубий , вульгарний , безпринципний , жорстокий Амікус вводить все нові і нові покарання для учнів, аж до застосування до дітей непрощенних заклять , що в колишні роки каралося ув'язненням в Азкабані. З Керроу, чий інтелектуальний рівень знаходиться «нижче плінтуса»,  учні спочатку намагаються боротися випробуваним методом - «методом каверзних питань», намагаючись збентежити його і збити з нього пиху . Та ба ! Професор Захисту від Темних мистецтв не вважав себе зобов'язаним напружувати мізки і відповідати на які-небудь питання. Для нього було куди простіше застосувати до учня закляття «Круціатус» , ну, щоб це ... знав своє місце .

На початку битви за Гоґвортс Амікус Керроу намагається зайти у вітальню Рейвенклову , де його сестра натиснула на Чорну мітку , бо побачила Гаррі , але зайти не може , тому що не може відповісти на філософське питання. Коли ж туди заходить Макґонеґел, і сперечається з ним про місцезнаходження Поттера, він плює їй в обличчя. У відповідь на це Гаррі застосовує до нього заклинання «Круціатус» , яке діє по- справжньому , адже Гаррі хотів заподіяти біль. Потім професор Макґонеґел застосувала на ньому заклинання « Імперіус » і наказала йти з нею .

Викладач Захисту від Темних Мистецтв
Попередник:

Северус Снейп

1997 - 1998

Амикус Керроу

Наступник:

?

Випадкова вікі