Fandom

Вікі Гарріпедия

Аполлін Делякур

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Аполлін Делякур — мати Флер і Габріель Делякур, дружина Мсьє Делякур. Напівлюдина: батько — людина , мати — Вейла. Висока красива блондинка. Як і всяка Вейль, не упускає випадку справити враження на чоловіка. Це в неї виходить зовсім ненавмисно. Дочки успадкували у Аполлін саме цю лінію поведінки - на кожному новому знайомому перевіряти свої вейловскіе чари: чи діють? Ну, просто для розминки, не будуючи ніяких планів на майбутнє.

Дивно, але чоловіком Аполлін став низенький кругленький мсьє Делякур, якого ніяк не назвеш красенем. Можливо, як згодом Флер, вона свого часу вирішила, що «її краси вистачить на двох», цінуючи в чоловіка зовсім інші якості.

У 1994 році Аполлін і її чоловік відвідували Флер перед Тричаклунський турніром.

Влітку 1997 року, Делякур відвідали Візлі в Барлігi на весіллі Флер і Білла. Аполліно оцінила гостинність і випічку Моллі і допомогла з приготуваннями, адже їй дуже добре вдавалися побутові заклинання. Протягом усього візиту Делякур , Аполліно і її чоловік здалися дуже корисними і приємними гостями.

Випадкова вікі