FANDOM

Арабелла Дорін Фіґ (англ. Arabella Doreen Figg) — схиблена стара кошатница, яка живе в двох

C3ffe5b8cf17

кварталах від Дурслів, на яку тітка і дядько залишали маленького Гаррі, коли покидали свій будинок. Гаррі ненавидів і місіс Фіґ, і її пропахлий кабачками будинок, і її гаряче обожнюваних кішок, фотографії, які хлопчикові доводилося розглядати в той час, як кузен десь у місті ходить у кіно, катається на атракціонах і їсть морозиво.яке ж було здивування Гаррі, коли з'ясувалося, що місіс Фіґ - людина Дамблдора, поставлений стежити за юним Поттером. Правда, Арабелла, при всій своїй войовничості, мало на що здатна: вона сквиб. Але ставиться до своїх обов'язків дуже ревно. Звісно ж, що місіс Фіґ доглядає за Гаррі з самого його появи на Привіт-драйв. Разом з нею, схоже, цю роботу виконував Дедалус Дінгл, який в один прекрасний день не втримався і розкланявся з Гаррі в взуттєвому магазині, довівши цим до сказу тітку Петунью. Після цього Дінгл з «патрулювання» був знятий. А місіс Фіґ тепер покладалася лише на агентурну роботу своїх кішок, особливо містера Лапки.

Після відродження Волдеморта в червні 1995 року пост місіс Фіґ був посилений Манданґусом Флетчером, якому ставилося в обов'язок в разі чого забезпечити магічне прикриття. На жаль, коли на Гаррі і Дадлі прямо в Літтл Вінґіні напали дементори, Манданґуса поруч не виявилося. Ох і отримав же він на горіхи від бабусі Фігга, коли повернувся!

Арабелла Фігг виступила свідком захисту на дисциплінарному слуханні у справі про неправомірне застосування магії неповнолітнім містером Поттером. Її розповідь, що підтверджує напад дементорів, відіграв велику роль у винесенні виправдувального вироку.

Етимологія Редагувати

Ім'я «Арабелла» походить від латинського «orabilis», написання якого змінилося під впливом лат. «Arabia» («Аравія»). Воно означає «молитовна», «богомольна», «поступається благання».

Цікаве Редагувати

Можливо, Гаррі і не усвідомлює цього, але фотографії кошенят, що висять в кабінеті Долорес Амбридж, здаються йому такими огидними саме через сидячого в підсвідомості дитячого враження від «сімейних альбомів» місіс Фіґ.