FANDOM

Артур Візлі (англ. Arthur Weasley) — глава родини Візлі. Працює в Міністерстві Магії, у відділі з обмеження застосування чарів до винаходів маґлів. Обожнює маглів, вважає їх кумедними, а також небайдужий до їхніх винаходів і щосили експериментує із зачаруванням цих винаходів, використовуючи ним же придуману лазівку в законі, незважаючи на конфлікти з дружиною, які виникають на цьому ґрунті. Він тримав удома літаючий форд «Англія» — до тих пір, поки його молодший син Рон разом із Гаррі Поттером не полетіли на ньому в Гоґвортс через запізнення на поїзд і не розбили його. Машина втратила керування і врізалася в Гримучу Вербу; хлопці понесли суворе покарання, а сам форд помчав у Заборонений Ліс. До того ж, летючу машину бачили маґли, і Артура чекав розгляд на роботі.

Як він сам говорив, колекціонує штепселі, найкращий подарунок для нього на Різдво — набір маґлівських викруток, а заповітна мрія — дізнатися, як літаку вдається триматися в повітрі і не падати.

Завдяки своєму захопленню маґлами заробив певних недоброзичливців у Міністерстві, які вважають маґлів нижчими істотами (Луціус Мелфой, наприклад). Однак, разом з тим багато колег його цінують і поважають за чесність, порядність і добродушність. Не боїться висловити свою думку. Бабуся Невілла Лонґботома відгукувалася про батьків Візлі як про винятково гідних людей. Був у Єгипті разом з іншими Візлі. У романі "Гаррі Поттер і в'язень Азкабану" Артур попереджав Гаррі, щоб він не шукав самостійно Сіріуса Блека. Був важко поранений у п'ятій книзі, лікувався у лікарні Святого Мунго. У шостій книзі очолив Сектор виявлення та конфіскації підроблених захисних заклинань і оберегів, де під його керівництвом працювали 10 осіб.

Член Ордену Фенікса. У сьомій книзі полагодив мотоцикл Сіріуса Блека для перевезення Гаррі в Барліг.

Випадкова вікі