Fandom

Вікі Гарріпедия

Аріана Дамблдор

322статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Аріана Дамблдор (англ. Ariana Dumbledore) — дочка Персиваля і Кендри Дамблдор, молодша сестра Альбуса і Еберфорса Дамблдорів.

Магічна сила Редагувати

Аріана, що б там не говорила про неї тітонька Мюріель, ніколи не була сквібом. Якби не сталося з нею тієї неприємності в шестирічному віці, коли перші магічні здібності стали проявлятися, вона була б абсолютно нормальною чарівницею. За своє коротке життя вона встигла застосувати магію не дуже багато раз, проте завжди це була стихійна магія, адже дівчинка була Тихопомішані (давайте називати речі своїми іменами). Отже, своєї чарівної палички у неї не було, і яких-небудь конкретних заклинань вона не знала.

Етимологія Редагувати

  • Аріана — «віддана» (грец.), «срібний скарб» (уельск.). Також існує варіант «Оріана» (уельск.)

За лаштунками Редагувати

  • У фільмі Гаррі Поттер і смертельні реліквії Аріана з'являється лише на портреті. Дівчина не вимовляє ні слова, як і в книзі. Але й про її історію Еберфорт майже нічого не розповідає. Тільки каже, що вона померла, а брат Альбус «не дав їй достатньо часу». Вся трагедія Аріани залишається за кадром.

Випадкова вікі