FANDOM

Аріана Дамблдор (англ. Ariana Dumbledore) — дочка Персиваля і Кендри Дамблдор, молодша сестра Альбуса і Еберфорса Дамблдорів.

Біографія Редагувати

У шестирічному віці , коли у дітей магів зазвичай починаються неконтрольовані сплески стихійної магії,  Аріана щось тихенько наколдовивала на задньому дворі. Її дії підгледіли троє хлопчаків- маглів . Вони були так заінтриговані, що перелізли через садову огорожу і почали приставати до дівчинки, щоб та показала їм , в чому тут фокус. Ні повторити свої дії, ні пояснити їх Аріана не змогла. Тоді троє хлопчаків стали бити її, увійшли в раж, і зупинило їх тільки поява батька дівчинки. Персіваль Дамблдор погнався за покидьками і вбив їх. За вбивство маглів його заточили в Азкабан, де він і помер.

Те , що зробили з Аріаною хлопчаки , зламало її: вона ніколи вже не оговтається. Вона не хотіла користуватися чарами, але не могла його позбутися. Воно повернулося всередину і зводило її з розуму, часом вириваючись крім її волі. Тоді вона бувала дивною і небезпечною , хоча в інший час це була лагідна, перелякана і покірна дівчинка.

У лікарні Св. Мунго є відділення для божевільних. Не бажаючи, щоб Аріану до кінця її днів тримали там, Кендра Дамблдор вирішує приховати дочка від сусідів , а заодно позбутися зайвої уваги після арешту чоловіка . Вона забирає дітей і переїжджає з Насипного Нагір'я в Годрикову Долину. Тут Аріана живе під своєрідним домашнім арештом. Мати робила все можливе , щоб дівчинці жилося добре і спокійно , але з дому виводила тільки вночі , ненадовго і намагаючись, щоб їх ніхто не помітив.

Найбільше Аріана прив'язалася до Еберфорта. Його вона слухалася завжди і беззаперечно. Він умів умовити сестру , наприклад , поїсти , або заспокоїти , коли на неї знаходили напади люті . На жаль , Аберфорта не виявилося вдома, коли чотирнадцятирічна Аріана в черговому нападі вбила матір .

Після похорону Кендри постало питання , хто з братів тепер наглядатиме за божевільною сестрою. Який щойно закінчив Гоґвортс Альбус Дамблдор наполягав, що Еберфорт Дамблдор повинен закінчити освіту. Старший брат був, звичайно, засмучений крахом своїх планів ( він якраз збирався відправитися в кругосвітню подорож ), але вважав, що з таким нехитрим справою впорається. І, напевно, впорався б, якби не поява Геллерта Гріндевальда. Захопившись блискучими ідеями Гріндевальда , Альбус Дамблдор майже не дбав про Аріані . Що приїхав додому Аберфорт висловив братові і того, що трапилося тут Геллерту все , що він думає і про великі ідеї обох « володарів світу » , і про борг Альбуса перед сестрою , і ще багато чого , що накипіло на душі у підлітка . Гріндевальд невтішно відгукнувся про Аріані , Аберфорт вихопив свою паличку , але Гріндевальд випередив юного чарівника і навів на нього « Круціатус ». За брата заступився Альбус , і почалася загальна сутичка .

Ніхто не знає , чиє закляття вразило збожеволілу і намагалася допомогти Аріані , але коли дівчинка впала замертво , чарівний поєдинок припинився сам собою.

Аріану поховали разом з Кендрою , а небагато друзі сім'ї , Присутні на похоронах , розповідали потім , що Аберфорт звинувачував у смерті сестри Альбуса і навіть побився з ним над її могилою, зламавши братові ніс.

Абсолютно несподівано ми зустрічаємося з Аріаною в самому кінці розповіді. Її портрет висить у брата Аберфорта в його кімнаті в « Кабанячій голові ». Саме через портрет Аріани здійснювався зв'язок між таверною і Кімнатою на вимогу . По тунелю , що відкрився за картиною , в Гогвортс потрапляють Гаррі, Рон і Герміона, а пізніше з цього ж туне.

Магічна сила Редагувати

Аріана, що б там не говорила про неї тітонька Мюріель, ніколи не була сквибом. Якби не сталося з нею тієї неприємності в шестирічному віці, коли перші магічні здібності стали проявлятися, вона була б абсолютно нормальною чарівницею. За своє коротке життя вона встигла застосувати магію не дуже багато раз, проте завжди це була стихійна магія, адже дівчинка була Тихопомішана (називала речі своїми іменами). Отже, своєї чарівної палички у неї не було, і яких-небудь конкретних заклинань вона не знала.

Можливо, Аріанаа Дамблдор була обскуром

Етимологія Редагувати

  • Аріана — «віддана» (грец.), «срібний скарб» (уельск.). Також існує варіант «Оріана» (уельск.)

За лаштунками Редагувати

  • У фільмі Гаррі Поттер і смертельні реліквії Аріана з'являється лише на портреті. Дівчина не вимовляє ні слова, як і в книзі. Але й про її історію Еберфорс майже нічого не розповідає. Тільки каже, що вона померла, а брат Альбус «не дав їй достатньо часу». Вся трагедія Аріани залишається за кадром.