Fandom

Вікі Гарріпедия

Барліг

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Файл:Tumblr lr06nrw4uS1qhox7jo1 500 large.jpg

"Барліг" - маєток родини Візлів, що розташований в селі Отері-Сент-Кечпол. Вперше Гаррі Поттер відвідав Барліг на початку книги "Гаррі Поттер і таємна кімната". Ось як авторка описує нам помешкання Візлів:

"Здавалося, ніби то колись був великий кам'яний хлів, до якого то тут, то там прибудували додаткові кімнати, аж поки він став кількаповерховим будинком. Проте будинок був такий перехняблений, що все це могло триматися купи хіба лише завдяки чарам (мабуть, подумав Гаррі, так воно і є). З червоного даху стирчали чотири чи п'ять димарів.
Біля воріт з землі випинався стовп із кривобокою табличкою з написом "Барліг". Коло вхідних дверей лежала купа високих чоботів і вкритий іржею казан. Декілька тлустих рудих курок дзьобали щось на подвір'ї"

"Барліг" був першим будинком чарівників, який побачив Гаррі, тому його все у ньому дивувало:

Життя в "Барлозі" було зовсім інакше, ніж на Прайвет-Драйв. Дурслі любили охайність і порядок, натомість у Візлів завжди можна було натрапити на щось дивне й несподіване. Гаррі був приголомшений, коли вперше глянув у дзеркало над кухонним комином. Дзеркало гаркнуло: "Заправ сорочку, нечепура!". Коли в будинку ставало занадто тихо, упир на горищі починав завивати й бамкати трубами, а на невеличкі вибухи, що долинали з кімнат Фреда та Джорджа, ніхто навіть уваги не звертав.

Випадкова вікі