FANDOM

Белатриса Лестранж (у дівоцтві — Блек) — неймовірно сильна чистокровна чарівниця, Смертежерка.

Біографія Редагувати

Навчалася у Гоґвортсів гуртожитку Слизерин, як і переважна більшість її родичів. Там зустріла своїх друзів, які привели її до Темного Лорда.

Стала однією з провідних смертежерів. Повністю підтримувала ідеї та плани Волдеморта, всіляко намагалася догодити йому.

Залишилася вірною Волдемортові після його зникнення. За жорстоке катування Френка та Аліси Лонґботомів була засуджена до ув'язнення в Азкабані.

Коли Волдеморт відновив свої сили, то влаштував втечу своїх підданих із в'язниці, у їхньому числі була і Белатриса Лестранж.

Брала участь у битві в відділі таємниць в Міністерстві магії. Вбила Сіріуса Блека.

Відіграє значну роль у книжці "Гаррі Поттер і смертельні реліквії". Весілля її родички, Німфадори Тонкс із вовкулакою Ремусом Люпином стало ганьбою для родини Блеків. Белатриса брала участь у бійці із членами Ордену фенікса на початку книги, де намагалася вбити Тонкс для того, щоб покращити авторитет свого роду.

Катувала Герміону Ґрейнджер у маєтку Мелфоїв. Смертельно поранила Добі за допомогу полоненим.

Брала участь у битві за Гоґвортс. Вбила Німфадору Тонкс, одночасно билася із Герміоною Ґрейнджер, Луною Лавґуд та Джіні Візлі. Загинула від руки Молі Візлі.

Роль у фільмах Редагувати

  • Роль Белатриси Лестранж у фільмах про Гаррі Поттера виконує відома англійська акторка Гелена Бонем Картер.

Випадкова вікі