Fandom

Вікі Гарріпедия

Білл Візлі

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Вільям Артур «Білл» Візлі (англ. William Arthur «Bill» Weasley) — син чистокровних чарівників Артура і Молі Візлі, старша дитина в сім'ї. Білл народився 29 листопада 1970 року.

У Білла п'ять молодших братів — Чарлі, Персі, Джордж, Фред та Рон, а також сестра Джіні. Оскільки він був старшим сином, а брати з'являлися один за одним впродовж багатьох років, він з дитинства навчився бути відповідальним та серйозним.

В 1982 році, коли хлопчині виповнилося 11 років, він, як і всі діти чарівників, придбав свою першу чарівну паличку та поступив в школу чарівництва Гоґвортс. Білл, як і його батьки, був розподілений на факультет Ґрифіндор.

В 1986—1988 роках він був старостою факультета та школи, і найкращим учнем. На екзаменах рівня СОВ він отримав по 12 балів з кожного предмету.

Зовнішність Редагувати

Білл — чарівник високого зросту, худорлявий, руде волосся зібране в «кінський хвіст». Одягається в магловскому стилі, за винятком того, що черевики його виготовлені з драконової шкіри. Носить у вусі срібну сережку та кулон у вигляді ікла на ланцюжку.

Характеристика Редагувати

За характером це розумний, спокійний чоловік, який тверезо дивиться на речі та багато що помічає.

Примітки Редагувати

У шостій книзі під час нападу на Гоґвортс, на Білла напав вовкулака Фенрір Грейбек. Чоловік, завдяки вчасно вжитим заходам та тому, що Фенрір знаходився в людській, а не в вовчій формі, вижив і вовкулакою не став, проте у його звичках відбулися деякі зміни, такі, наприклад, як любов до недосмажених стейків з кров'ю.

Цей напад залишив також на обличчі Білла страшні шрами, але Флер Делякур, з якою він на той час зустрічався, не залишила його, тому що насправді його кохала. Білл одружився з нею у сьомій частині, весілля відбулося біля будинку Візлі («Барліг»).

Випадкова вікі