FANDOM

Верховний Інквiзитор (англ. Hogwarts High Inquisitor) — посада, спеціально створена міністром магії Корнелiусом Фаджем в жовтні 1995 року для його ставлениці в Гогвортсі Долорес Амбридж. Верховний iнквiзитор мав практично такі ж повноваження, як і директор. Ця посада давала право інспектувати уроки будь-якого викладача, незважаючи на досвід його роботи і педагогічний стаж, призначати випробувальні терміни і звільняти тих, хто не пройшов інспектування, без узгодження цього звільнення з директором або педагогічним колективом. Пізніше, за допомогою різних декретів про освіту, Фадж розширив повноваження Верховного Інквізитора, фактично даючи Амбридж карт-бланш на будь-які дії в Гогвортсі.

Весь навчальний рік Албус Дамблдор не втомлювався повторювати, що Той-кого -не можна-називати відродився і представляє реальну загрозу. І весь навчальний рік Фадж прикладав максимум зусиль, щоб підірвати довіру чарівників Великобританії до Дамблдора і не дати йому «і далі підривати підвалини нашого суспільства». Однак після того, як магічне співтовариство в червні 1996 року переконалося в тому, що Волдеморт дійсно повернувся, Корнеліус Фадж був зміщений з поста міністра. Посада Верховного Інквiзитора, так само як і видані з серпня 1995 по червень 1996 декрети про освіту, були скасовані.

Випадкова вікі