FANDOM

Віктор Крум (англ. Viktor Krum,) — студент школи магії та чаклунства Дурмсменг на чотири роки старший Гаррі Поттера. «Чемпіон Дурмсменгу», обраний Кубком вогню для участі в

Stanislav Ianevski as Viktor Krum (GoF-promo-04)

Тричаклунському турнірі. Ловець болгарської збірної з квідичу.

Зовнішність Редагувати

У 1994 році Крум був худий, темноволосий, відрізнявся нездоровим кольором обличчя, великим носом і чорними густими бровами. Він був схожий на великого хижого птаха, і не був схожий на хлопця, якому лише вісімнадцять років, так як мав похмурий і похмурий вигляд. Гаррі Поттер відзначав, що в повітрі Крум тримався впевненіше, ніж на землі. Він горбився і клишоногість. Також в книзі зазначається, що він мав плоскостопість.

Цю особливість помітили навіть маги, які займалися виготовленням сувенірних фігурок-Крумів, які продавали на Чемпіонаті світу з квідичу в 1994 році.

Характер Редагувати

Незважаючи на те, що Віктор Крум закінчив Дурмсменг, школу, де всерйоз вивчаються Темні мистецтва, та ще й в роки, коли там директорствував колишній смертежер Ігор Каркароф, юнак люто ненавидить Темну магію. Він готовий викликати на дуель Ксенофілія Лавгуда тільки за те, що той носить «знак Гріндевальта». Насправді це знак Смертельних реліквійі, він не має ніякого відношення до Темних мистецтв, але Геллерт вирізав його на стіні Дурмсменгу, коли ще навчався там, і багато молодих шанувальники Гріндевальта всерйоз вважали «око в трикутнику» знаком цього темного мага : зображували його на своєму одязі, малювали в підручниках ... за що були биті Крумом і його друзями, рідні яких загинули від руки Гріндевальта.

Особисте життя Редагувати

Ще не закінчив школу Віктор Крум був прийнятий ловцем в збірну Болгарії з квідичу. Уже тоді, в вісімнадцять років, багато хто вважав Крума одним з найвидатніших гравців світу. Рано прийшла до нього спортивна слава, грубувата чоловіча краса і похмура небагатослівність зробили Віктора бажаним призом для багатьох фанаток. Але по-справжньому Круму в любові ще не пощастило.

У Гогвортсі який прибув на Тричаклунський турнір Віктор зустрічає Герміону Грейнджер і, судячи з усього, закохується в неї. Спершу несміливо, а потім все більш наполегливо болгарин починає залицятися до юної гріффіндорки. Дечого він домагається: Герміона терпляче вислуховує його коряву англійську, приймає його запрошення на Святковий бал і навіть дозволяє Віктору пару раз себе поцілувати. Герміона в якійсь мірі співчуває Віктору, розуміючи, що якби не його слава, то дівчата, постійно бігають за Крумом, навіть не подивилися б в його сторону. Розлучаються вони всього лише друзями. Правда, потім вони регулярно переписуються.

Крум і Герміона зустрічаються через два роки, на весіллі Білла Візлі і Флер Делякур, куди Віктора запросила сама Флер (ще одна розумна і красива дівчина, з якою Крам тільки переписується). Там він помічає злегка відірвану від реальності Луну Лавґуд, намагається покласти око на Джіні Візлі ... Але всі його спроби познайомитися і пофліртувати зазнають невдачі. І болгарський ловець, чий англійська стала набагато краще, кидає фразу: «Який сенс бути всесвітньо відомим гравцем в квідич, якщо всіх красивих дівчат вже розібрали?» Хоча його поява на весіллі і викликає певний переполох серед кузин-віїл, Віктора, схоже, це навряд чи хвилює.

Так що немає нічого дивного в тому, що на одному з форумів читачі поставили Роулінг питання про особисте життя Крума. «Так, - сказала автор« Гаррі Поттера », - Крум знайде свою любов, але для цього йому доведеться повернутися в Болгарію».

Після весілля Білла й Флер Віктор повернувся до Болгарії, де, відповідно до слів Роулінг, знайшов свою любов. До сих пір невідомо, що це за дівчина, відомо тільки, що він возз'єднався з нею після падіння Волдеморта в 1998 році, і вони разом до сих пір.

Krumquidditch

Кар'єра Редагувати

У 1994 році напередодні Чемпіонату світу з квідичу Збірна Болгарії приймає нового ловця. Юнак відразу стає знаменитим на весь світ. До кінця чемпіонату його добре знають всі вболівальники. Близнюки Візлі без сумніву ставлять гроші на те, що Крум зловить снича в фінальному матчі. Рон Візлі на останні гроші купує фігурку Віктора Крума в якості сувеніра.

Однак спритність і легкість польоту Крума, його майстерність не допомагає Збірній. Крум протягом гри виконує Фінт Вронського, в результаті якого ловець ірландців ледь не розбивається об землю. Після відновлення гри Крум отримує в обличчя важким бладжером, однак зламаний ніс не заважає йому боротися за перемогу. Віктор зауважує снич і кидається в погоню, а летить за ним Лінч не вписується в круте піке і знову падає на землю, Крам ж радіє - золотий м'ячик в його руках. Однак за кількістю очок перемога присуджується Збірній Ірландії.

Крум приймає непросте рішення зловити снич, який зупиняє гру, саме в той момент, коли команда суперників лідирувала на 160 очок. Багато вболівальників обурюються, а Гаррі Поттер захоплюється хоробрістю і рішучістю Віктора - розуміючи, що його команді нізащо не обігнати досвідчених і сильних ірландців, ловець вирішує закінчити матч на своїх умовах.

У 2002 році на черговому Чемпіонаті світу його команда програла Збірній Єгипту в фіналі. Як свідчили журналісти, після поразки Крум зі сльозами на очах оголосив про завершення спортивної кар'єри. Невідомо, чим займався Крум далі.

Однак, в 2014 році Крум знову одягає форму болгарської збірної і виступає на Чемпіонаті світу в Патагонської пустелі, пояснюючи своє повернення пристрасним бажанням хоч раз в житті виграти Кубок світу. Незважаючи на те, що Крум старше всіх ловців, які виступають на Чемпіонаті, болгарські вболівальники і любителі квідичу по всьому світу вірять в нього. Завдяки його блискучій грі збірна виходить у фінал і стає Чемпіоном.

Етимологія Редагувати

Роулінг явно використовувала для персонажа ім'я болгарського хана Крума Грозного (правив в 802-814 роках). Болгарські перекладачі цю відсилання, зрозуміло, розпізнали.

Звертає увагу, що Віктор Крум носить прізвище без характерного для болгар закінчення "-ов / -ев" (якщо Крум - це прізвище, а не, скажімо, спортивний псевдонім).