Fandom

Вікі Гарріпедия

Віщування

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Віщування (англ. Divination) — дисципліна, що вивчає різні види ворожінь і способи тлумачень різних явищ.

Підрозділи віщування Редагувати

  • ворожіння на чаїнках
  • ворожба на кришталевому шарі
  • гадання по руці
  • розшифрування сновидінь
  • астрологія та ін.

Історія Редагувати

До 1996 року предмет викладала Сивіла Трелоні, після чого її звільнила з посади Долорес Амбридж. Коли директором школи знову став Албус Дамблдор, Сивіла Трелоні розділила свої обов'язки із кентавром Фіренце.

Здібності професорки Трелоні також можна піддати сумніву, оскільки більшість часу на уроках вона передрікала учням жахливу загибель, численні хвороби і т. д. Дамблдор лишав за Сивілою її робоче місце, тому що саме вона передрекла Волдемортові його загибель від руки Гаррі Поттера (у її пророцтві також був і ключ до розгадки, як Поттер зможе здолати Темного Лорда).

Після того, як її звільнила Долорес Амбридж, вчителька часто з'являлася перед учнями в нетверезому стані.

Місце проведення занять Редагувати

Кабінет віщування Сивіли Трелоні Редагувати

Кабінет віщування Сивіли Трелоні розташований у найвищій вежі Гоґвортсу. Щоб туди потрапити, треба із крихітного майданчика сріблястою драбиною пролізти у люк на стелі, на якому висіла табличка «Сивіла Трелоні, вчителька віщування».

То був надзвичайно химерний клас — навіть і не клас, а щось середнє між мансардою і старомодною кав'ярнею. У кімнатці, залитій тьмяно-червоним світлом, тіснилося зо два десятки крихітних круглих столиків, оточених крісельцями з ситцевою оббивкою і пухкими пуфиками. На вікнах завіси, а численні настільні лампи задрапіровані темно-червоною тканиною. У кімнаті стояла задуха: вогонь, що палав у каміні, нагріваючи великий мідний чайник, насичував усе тяжким, млосним запахом. Полички вздовж заокруглених стін були заставлені запиленими перами, недогарками свічок, колодами заяложених карт, незліченними кришталевими кулями та силою-силенною чайних чашок.

Атмосфера кабінету надзвичайно сприяла спілкуванню із потойбіччям, або ж наганяла сон на учнів.

Кабінет для віщування кентавра Фіренце Редагувати

Кабінет для віщування кентавра Фіренце був розташований на першому поверсі в коридорі, що починався з вестибюля напроти Великої Зали та нагадував лісову галявину. Оскільки Фіренце більше не міг повернутися до зграї кентаврів у Забороненому Лісі, то Дамблдор зробив змогу максимально наблизити кабінет кентавра до природних умов викладача.

Підлога кабінету була вкрита пружним мохом, тут і там росли дерева. Вкрите листям гілля тріпотіло біля вікон і попід стелею, тому всю кімнату пронизували промені м'якого мерехтливого зеленого світла. Учні сиділи прямо на траві, спираючись на стовбури дерев чи валуни.

Випадкова вікі