Фэндом

Вікі Гарріпедия

Гаррі Поттер

318статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментар1 Поделиться

Гаррі Джеймс Поттер (ориг. Harry Potter) — найзнаменитіший студент Гоґвортс за останні сто років. Перший чарівник, якому вдалося протистояти вбиває проклятью Авада Кедавра. Героїчно бився з Лордом Волдемортом і його послідовниками смертежерами. Єдиний, кому вдавалося залишитися живим після шести поєдинків з Темним Лордом і хто, врешті-решт, переміг його.

У Школі Чарів і Чаклунства Гоґвортс, його найкращими друзями були чарівники Рон Візлі і Герміона Ґрейнджер. Його найцікавішою особистою прикметою є шрам у вигляді блискавки на лобі, який з'явився, коли Темний Лорд Волдеморт спробував вбити Гаррі ще малям, застосувавши закляття смерті Авада Кедавра. 

Гаррі є єдиною дитиною у сім'ї Джеймса і Лілі Поттерів. Йому часто кажуть про його схожість із батьком, з таким самим постійно розкуйовдженим чорним як смола волоссям, однак він також успадкував зелені очі своєї мами. На початку навчання Гаррі був маленьким і сухорлявим як на свій вік, однак пізніше він став як високим. Носить круглі окуляри.

Біографія

Походження

Гаррі Поттер — нащадок Певерелів, старовинної магічною сім'ї, до якої має відношення і Том Редл. Втім, кров братів Певерелів, за словами самої Джоан Роулінг, тече в кожному, хто володіє магічними здібностями. Сам Гаррі дізнався про те, що він нащадок Іґнотуса Певерела, коли зрозумів, що плащ-невидимка, що дістався йому від батька, насправді налічує кілька століть і є одним з Смертельніх Реліквії. Також відомо, що Том Редл — нащадок Кадмус Певерела по лінії Ґонтів, що володіли другою реліквією — воскресальним каменем. Таким чином, сам Гаррі і Волдеморт мають спільне давнє коріння.

Гаррі Поттер з батьківського боку споріднений з сімейством Блеків, а через них — з половиною магічних сімейств Англії. З материнської сторони він споріднений з магловськими сімействами Дурслів та Евансів.

Початок життя

HarryPotterStone 006Pyxurz.jpg

Малюк Гаррі в ковдрочку на порозі будинку Дурслів

Гаррі Джеймс Поттер народився 31 липня 1980 року, у чарівників Джеймса та Лілі Поттер. З народженням сина сім'я жила в укритті, оскільки стало відомо, що лорд Волдеморт полює за Гаррі. Вони жили в Годриковой Долині під захистом закляття Фіделіус. Кращий друг Джеймса Поттера Сіріус Блек став хрещеним батьком Гаррі, і спочатку планували зробити хранителем саме його, але за порадою самого Сіріуса в останній момент і потайки від усіх зробили ним Пітера Петіґру, який, як вони вважали, міг викликати менше підозр. В цьому була їх фатальна помилка, оскільки Петіґру в цей час вже переметнувся до Волдеморта. Він видав місце, де ховалися Джеймс і Лілі, Темному Лорду і тим самим став причиною їх смерті, а заодно і підставив Сіріуса Блека, який в очах громадськості став зрадником.

Увечері 31 жовтня 1981 Темний Лорд з'явився в Годриковой Долині, щоб вбити Гаррі. Джеймс намагався захистити родину, але загинув. Коли Волдеморт вже зібрався вбити дитину, Лілі встала на його шляху, закриваючи своїм тілом ліжечко малюка. Беззбройна, вона кричала, що нехай краще Темний Лорд уб'є її, її, а не сина, її замість сина. Волдеморт, який спочатку збирався залишити Лілі в живих на прохання Северуса Снейпа, вбив її, усуваючи перешкоду. Так він думав. Проте, магічний контракт вже був виголошений (убивши Лілі, Темний Лорд погодився з умовами цього контракту) і підписаний материнською кров'ю, яку він пролив. Своєю смертю Лілі створила незламний бар'єр для свого сина. І коли Волдеморт застосував вбивче закляття до Гаррі, воно відбилося від нього, а Волдеморт втратив всю свою силу і зник. Так Гаррі став єдиним, кому вдалося випробувати на собі закляття Авада Кедавра і вижити після цього. На згадку про події в Годриковой Долині йому залишився тільки шрам у вигляді блискавки.

McGoanagall Dumbledore.jpg

Дамблдор і Макґонеґел тримають немовляти Гаррі на руках

Гаррі став знаменитий в магічному світі саме тим, що завдав поразки Волдеморту, коли йому був лише рік. Тобто, зробив те, що не вдавалося протягом багатьох років різним, в тому числі і видатним, чарівникам. В результаті сутички будинок в Годриковой Западині був повністю зруйнований. Рубеус Гегрід виніс крихітку Поттера з руїн і за розпорядженням Албуса Дамблдора доставив його в будинок Дурслів, тітки Петунії і дядька Вернона, родичів Гаррі зі сторони матері. Дамблдор залишив лист, в якому пояснив Дурслям обставини, при яких їх племінник залишився сиротою. Але вони ніколи не обговорювали цього з хлопчиком. Подружжя Дурслів домовилися між собою, що спробують захистити племінника від «всієї цієї небезпечної нісенітниці» і, вважаючи, що приховування правди якось захистить Гаррі, нічого йому не говорили про батьків. Більш того, вони вважали, що чим менше хлопчик отримує задоволень, тим краще і «правильніше» він виросте. Так Гаррі провів десять нещасливих років у будинку дядька й тітки, нічого не знаючи про своїх батьків, будучи впевнений, що вони загинули в автокатастрофі (так йому сказали) і навіть не здогадуючись, що він син чарівників.

Життя разом з Дурслями була жахливим. Ну, принаймні, так його сприймає сам Гаррі. Ні, Гаррі не морили голодом, не били кожного дня і навіть дозволяли іноді дивитися телевізор. Але все ж хлопчик почував себе в будинку дядька й тітки так, ніби був брудною собакою, яка невідомо навіщо забрела в цей чистенький будинок.

Famille dursley.jpg

Вернон, Дадлі і Петунія Дурслі

При всьому цьому Дурслі до безумства любили і всіляко балували свого сина Дадлі. Гаррі був змушений доношувати речі після нього, а так як Дадлі був дуже великим і товстим, Гаррі завжди носив мішкуватий одяг. Хоча молодший Дурсль мав цілих дві спальні (одну він використовував як комору для поламаних іграшок), Гаррі проводив ночі під сходами в крихітній комірчині. Відчуваючи ставлення батьків до кузена, Дадлі регулярно задирав його, при кожному зручному випадку бив хлопчика і нацьковував на нього своїх дружків.

Пізніше Гаррі дізнався, що знаходження в цьому «домі-тюрмі» було необхідно. Його мати перед смертю дала йому непереборний захист. Захист власної, материнської крові. І тітка Петунія, яка була її рідною сестрою, прийнявши Гаррі в свій будинок, підтримала цей захист. Таким чином для Волдеморта і його поплічників Гаррі був недоступний, але цей захист діяв або до 17 років, або до того моменту, коли Поттер перестане називати будинок на Прівіт-драйв своїм домом.

За Гаррі в Літтл Вінґіні наглядала сусідка, місіс Фіґ. Коли Дурслям треба було всією сім'єю поїхати з дому, хлопчика залишали під її опікою. Яке ж було здивування Гаррі, коли він дізнався, що ця божевільна котолюбка — сквіб, що вона є член Ордена Фенікса та постачала Дамблдора інформацією.

Ти чарівник, Гаррі

Fbf6c-kinopoisk-ru-harry-potter-and-the-sorcerer 27s-stone-1273905.jpg

Листи для Гаррі

Дні народження Гаррі в домі Дурсів ніколи не відзначали, але напередодні одинадцятиріччя йому прислали лист з Гоґвортсу, яке сильно налякало його дядька і тітку. На конверті стояла підозріло точна адреса: «комора під сходами», і Дурслі поспішили переселити племінника в саму маленьку спальню. Лист вони йому не віддали, сподіваючись, що все владнається як-небудь само собою. Але листи продовжували приходити, чим далі, тим більше. Намагаючись сховатися від невідомого, який так жадає поспілкуватися з маленьким Поттером, дядько Вернон, в кінці кінців, сховався з усім сімейством на скелястому острові в старій хатинці.

Було якраз 31 липня, день народження Гаррі. Вночі, в грозу в хатину з'явився Рубеус Геґрід і особисто приніс листа з Гоґвортсу. Він розповів Гаррі про те, як померли його батьки насправді, і що він з народження зарахований до Школи чародійництва і чаклунства. Переночувавши на острові, вранці він забрав Гаррі з собою в Лондон, щоб купити все необхідне для навчання.

CJG7hDIXAAAbaiW.png

Геґрід і Гаррі в Алеї Діаґон

Це був перший день народження, коли Гаррі подарували справжній подарунок, Геґрід спеціально для Гаррі спік торт і пізніше купив йому сову, якій Гаррі дав ім'я Гедвіг. На Алеї Діаґон Гаррі дізнався, що він знаменитий серед магічного співтовариства. Також він дізнався, що батьки залишили йому пристойний спадок, який зберігається в комірчині магічного банку Грінготс.

Місяць потому, 1 вересня, Гаррі сів на Гоґвортс-експрес і відправився в школу Гоґвортс.

Перший рік в Гоґвортсі

Другий рік в Гоґвортсі

Третій рік в Гоґвортсі

Четвертий рік в Гоґвортсі

П'ятий рік в Гоґвортсі

Шостий рік в Гоґвортсі

Полювання за Горокраксами

Подальша доля

Магічна сила і навички

Майно

Взаємовідносини

Батьки

Дадлі

Рон Візлі

Герміона Ґрейнджер

Албус Дамблдор

Северус Снейп

Сіріус Блек

Ремус Люпин

Рубеус Геґрід

Чжоу Чанг

Джіні Візлі

Драко Мелфой

Доббі

Сім'я Візлі

За сценою

День народження Гаррі і авторки книг, Джоан К. Ролінґ, збігається. Взагалі, книжки намагаються не надавати точних дат подій, однак дату народження одного з однокласників Гаррі, Драко Мелфоя, Роулінґ оприлюднила на благочинному аукціоні як частину родоводу Блеків.

Примітки

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі