FANDOM

56eac6c2b3446.jpg

Гаррі Поттер і Прокляте Дитя

«Гаррі Поттер і Прокляте Дитя» (англ. Harry Potter and the Cursed Child) — британська п'єса в двох частинах, написана Джеком Торном за оригінальною історією Джоан Роулінг, режисера Джона Тіффані та самого Торна. Прем'єра вистави відбулась 30 липня 2016 року в лондонському театрі «Палац», а 31 липня була опублікована друкована версія п'єси. У жовтні 2016 року вона буде опублікована видавництвом «А-ба-ба-га-ла-ма-га» в Україні.

«Прокляте дитя» є офіційною восьмою книгою «поттеріани». Дія п'єси відбувається через 19 років після битви за Гоґвортс і розповідає про працівника Міністерства магії Гаррі Поттера та його сина Албуса.

Сюжет Редагувати

Potters.jpg

Сім'я Поттерів

Granger-Weasley.jpg

Сім'я Ґрейнджер-Візлі

Malfoys.jpg

Сім'я Малфоєв

Син Гаррі Поттера Албус потрапляє на факультет Слизерин, де заводить дружбу з сином Драко Мелфоя Скорпіусом. Він не вміє грати в квідич і часто свариться з батьком. На четвертому році навчання в Гоґвортсі Албус і Скорпіус вирішують змінити минуле за допомогою останнього маховика часу, щоб врятувати від смерті Седрика Дігорі, який загинув під час подій «Келиха Вогню». На це їх надоумила Делфі — таємна донька лорда Волдеморта і Белатриси Лестранж — яка хоче повернутися в минуле і захопити владу разом з батьком.

Подорож за допомогою маховика часу і зміна подій призводить до спотворення реальності. Народжується інший світ, в якому Волдеморт перемагає у війні та вбиває Гаррі Поттера, а Герміона, Рон і професор Снейп  — члени підпільного опору. Оскільки Гаррі мертвий, то і Албуса більше не існує, що не подобається Скорпіусу. Тому він вирішує виправити скоєне і повернути світ до свого попереднього стану.

Через Делфі Скорпіус, Албус і сама Делфі опиняються в Годриковій долині у 1981 році за день до вбивства Джеймса та Лілі Поттерів. Гаррі, Джіні, Драко, Рон і Герміона відправляються у минуле за ними. Між Гаррі і Делфі відбувається битва, в якій він ледь не гине. Його рятує Албус, і ці події змінюють їх стосунки назавжди. Порядок часу відновлено.

Оригінальний акторський склад Редагувати

Виробництво Редагувати

20 грудня 2015 року був оголошений склад виконавців головних ролей вистави. Роль Гаррі Поттера отримав Джеймі Паркер, Рона Візлі — Пол Торнлі, Герміони Ґрейнджер — Нома Думезвені. У відповідь на численні питання щодо вибору темношкірої акторки на роль Герміони Джоан Роулінг заявила, що ніколи не згадувала про колір шкіри Герміони.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі