Fandom

Вікі Гарріпедия

Гаррі Поттер і Смертельні Реліквії: частина 2

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Harry Potter and the Deathly Hallows- Part 2.jpg
Інформація
Жанр

Фентезі, пригоди

Режисер

Девід Йєтс

У головних ролях

Деніел Редкліф
Емма Вотсон
Руперт Грінт
Алан Рікман
Ральф Файанс
Гелена Бонем Картер

Кінокомпанія

Warner Bros.

Тривалість

135 хв.

Мова

англійська

Країна

Великобританія
США

Рік

2011

Попередній

Смертельні Реліквії: Частина 1

«Гаррі Поттер та Смертельні Реліквії: Частина 2»  (англ. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2) — фільм 2011 року знятий за останніми розділами роману Джоан Роулінг, Гаррі Поттер і Смертельні Реліквії. Вихід у кіно заплановано на 15 липня 2011го. Українська прем'єра має відбутись на два дні раніше від всесвітньої, 13 липня. Фільм конвертується у 3D та демонструватися у IMAX 3D та RealD 3D кінотеатрах. Світову прем'єру останньої частини було призначено на 7 липня 2011 року, вона відбулась на Трафальгарській площі у Лондоні.

Опис Редагувати

Боротьба добра зі злом у чарівному світі наближається до неминучої розв’язки. Після загибелі Дамблдора шансів на порятунок стає все менше. Надія лише на Гаррі Поттера, якому пророцтвом зумовлена ​​смертельна сутичка з наймогутнішим злим чарівником. Головні герої фільму продовжують шукати горокракс и Волдеморта, ретельно ховаючись від переслідування поплічників злого мага.

З подарованої Дамблдором книги Герміона дізнається давню історію-притчу про Смертельні реліквії – найпотужнішу чарівну паличку, магічний камінь і плащ-невидимка. За допомогою містичного зв’язку Гаррі стає відомо, що Волдеморт знає про таємничі предмети і вже полює за могутньої чарівною паличкою.

Маркетинг Редагувати

Багатодискове Blu-Ray Комбо видання фільму Гаррі Поттер і Смертельні реліквії: частина 1 міститиме уривок сцени, що відкриває Частину 2. У ній Гаррі розмовляє із Олівандер ом та Ґрупхуком щодо Смертельних Реліквій.

Телесім’я ABC продемонструвала набір анонсів Смертельних реліквій: Частина 2 протягом їхнього Тижня Гаррі Поттера починаючи з 17 березня 2011. Ролики включали кадри з Кімнати на вимогу, де Гаррі із друзями протистояв Драко Мелфоєві, втечу з Ґрінґотса із драконом та кадри з посиланнями на фінальну сутичку між Гаррі та Волдемортом.

Вихід на екрани Редагувати

2 квітня 2011, у Чикаґо був проведений випробувальний перегляд Частини 2. На ньому були присутні режисер Девід Йєтс, продюсери Девід Геймен і Девід Баррон та монтажер фільму, Марк Дей.

Світова прем'єра Другої Частини заключної книги пройде 7 липня 2011го у Лондоні на Трафальгарській площі.  Перший попередній вид "поза кадром" вийшов 18 березня 2011. Перший офіційний трейлер вийшов у середу, 27 квітня 2011 о 7 годині вечора на американському телеканалі ABC. Він був анонсований за день.

Другий вийшов 17 червня 2011. З 18 червня почався зворотний відлік у вигляді ТБ-анонсів.

Випадкова вікі