FANDOM

Гедвіґа (англ. Hedwig) — білосніжна полярна сова, яку Геґрід подарував Гаррі Поттеру на його одинадцятиріччя (купив її в Совиному Торгівельному Центрі Айлонс на алеї Діаґон).

Відтоді Гедвіґа прожила у Гаррі шість років (1991 - 1997). Вона стала справжнім другом для Гаррі - вона допомагала йому зберігати зв'язок із Роном Візлі, Герміоною Ґрейнджер та хрещеним батьком Гаррі - Сіріусом Блеком. На відміну від інших близьких Гаррі, завжди залишалася поруч із ним.

Гаррі намагався якомога краще піклуватися про сову. Гедвіґа ображалася на хазяїна, коли він забував її годувати або довго не випускав політати. Відтоді як Дурслі отримали першого листа від Албуса Дамблдора адресованого Гаррі Поттеру, Вернон зненавидів усіх сов, тож, забороняв Гаррі випускати з клітки Гедвіґу, коли вони мешкали в його будинку.

У той час, коли Міністерство магії перевіряло всю пошту, що потрапляла в Гоґвортс, Гедвіґу було поранено. Її вилікувала викладачка предмету "Догляд за магічними істотами" - Граблі-Планка.

Під час подій останньої книжки про Гаррі Поттера Гедвіґу вбив смертежер, коли Гаррі тікав із вулиці Прівіт-драйв до "Барлогу". Звісно, це стало великою втратою для Поттера, проте Геґрід заспокоював його: сова прожила щасливе життя.

Випадкова вікі