Fandom

Вікі Гарріпедия

Гелена Рейвенклов

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Сіра Пані (англ. Grey Lady) — привид гуртожитку Рейвенклов, за життя була Геленою Рейвенклов (англ. Helena Ravenclaw ), дочкою засновниці гуртожитку Ровени Рейвенклов. Виглядає як білява красива молода жінка в мантії. Якщо вона розкриє її, на грудях видно глибоку рану від ножа.

Судячи з того, що гуртожиток Рейвенклов був заснований її матір'ю приблизно в Х столітті, роки життя Гелени лежать десь в цьому інтервалі, з дев'ятого по одинадцяте століття. Точних дат не збереглося, як і даних про неї саму. Крім одного. За життя Гелена викрала чарівну діадему матері, сподіваючись з її допомогою перевершити Ровену по розуму.

Ці надії не виправдалися, а тільки принесли обом біль і страждання: Ровена не хотіла зізнаватися, що її дочка стала злодійкою, і всім говорила, що діадема у неї, а Гелена від сорому сховалася в лісах Албанії. Вона не хотіла повертатися додому, і тоді Ровена попросила Барона знайти дочку. Барон виконав це прохання, проте Гелена відмовилася повернутися до матері. Оскаженілий Барон, який давно був закоханий в красуню і який відрізнявся буйною вдачею, заколов її. Прийшовши до тями, він жахнувся від скоєного і наклав на себе руки. Ставши привидом, Кривавий Барон часто одягає на себе ланцюга на знак покаяння в давньому злочині.

Вкрадена діадема так і залишилася в дуплі дерева в лісі в Албанії, куди її за життя сховала Гелена. Довгі роки вона нікому про це не розповідала. Але ось в сорокових роках ХХ століття знайшлася людина, яка зуміла розговорити цей сумний привид. Гелена повідала свою таємницю юному Тому Редлу. Через кілька років, вже закінчивши Гоґвортс, Том вирушив на пошуки і таки знайшов діадему. Пізніше він створив з неї горокракс.

Цікаві факти Редагувати

Випадкова вікі