Fandom

Вікі Гарріпедия

Головна

320статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Ласкаво просимо.png

Ласкаво просимо до «Гарріпедія»! Ми раді всім гостям, відвідувачам і просто користувачам, які цікавляться тематикою «Гаррі Поттер». Приєднуйтесь до нас і посприяйте поповненню інформацією бази даних! Ви можете почати редагувати прямо зараз або спочатку ознайомитись з Правилами цього проекту, а також із Довідкою. Станьте частиною чогось особливого — почніть редагувати прямо зараз!

Команда проекту

Правила проектуСтиль статейШаблониДовідкаНеобхідні статті

Зміст.png
Книги.png
Фільми.png
Персонажi.png
Місця.png
Предмети.png
Заклинання.png
Обрана стаття.png
Dumbledore.jpg
Албус Персіваль Вулфрик Браян Дамблдор (англ. Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore) (липень або серпень 1881 — 1997) — директор школи чарів та чаклунства Гоґвортс (після нього директором став Северус Снейп, котрого через рік змінила Мінерва Макґонеґел), Верховний маг Чарверсуду (суду чарівників), кавалер ордена Мерліна першого ступеню, засновник Ордена Фенікса, голова Міжнародної Конфедерації Чарівників.

Образ Дамблдора багато в чому схожий на класичні образи Мерліна і Гендальфа. Це могутній добрий чарівник, що володіє, не зважаючи на величний вигляд і поважний вік, живим почуттям гумору і надзвичайною силою розуму. Проте, після виходу в світ останньої книги циклу, в якій описується темне минуле Дамблдора і розкриваються дійсні мотиви деяких його вчинків, думки читачів відносно нього розділилися. Зокрема, багато хто звинувачує Дамблдора в обачливому і жорстокому використанні Гаррі Поттера і Северуса Снейпа для перемоги над Волдемортом.

Pottermore (головна).png

«Ільверморні»

Завісу таємниць щодо американської школи чарів та чаклунства нарешті привідкрито! Настав час познайомитися ближче з школою чарів та чаклунства Ільверморні, де навчаються молоді чаклунів та відьми зі всієї Північної Америки. Це давній навчальний заклад має глибоке коріння і багату історію.
Статистика.png
  • 320 статей від вересня 2011
  • 160 зображень завантажено
  • 4539 редагувань зроблено
  • 2 редакторів активно
Обговорення.png
Відео.png
ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Фінальний трейлер02:26

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Фінальний трейлер

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Другий трейлер (український) HD02:26

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Другий трейлер (український) HD

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Перший трейлер (український) HD02:04

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Перший трейлер (український) HD

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Тизер (український) HD01:47

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Тизер (український) HD

Випадкова вікі