FANDOM

Ласкаво просимо

Ласкаво просимо до «Гарріпедія»! Ми раді всім гостям, відвідувачам і просто користувачам, які цікавляться тематикою «Гаррі Поттер». Приєднуйтесь до нас і посприяйте поповненню інформацією бази даних! Ви можете почати редагувати прямо зараз або спочатку ознайомитись з Правилами цього проекту, а також із Довідкою. Станьте частиною чогось особливого — почніть редагувати прямо зараз!

Команда проекту

Правила проектуСтиль статейШаблониДовідкаНеобхідні статті

Зміст
Книги
Фільми
Персонажi
Місця
Предмети
Заклинання
Обрана стаття
Dumbledore
Албус Персіваль Вулфрик Браян Дамблдор (англ. Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore) (липень або серпень 1881 — 1997) — директор школи чарів та чаклунства Гоґвортс (після нього директором став Северус Снейп, котрого через рік змінила Мінерва Макґонеґел), Верховний маг Чарверсуду (суду чарівників), кавалер ордена Мерліна першого ступеню, засновник Ордена Фенікса, голова Міжнародної Конфедерації Чарівників.

Образ Дамблдора багато в чому схожий на класичні образи Мерліна і Гендальфа. Це могутній добрий чарівник, що володіє, не зважаючи на величний вигляд і поважний вік, живим почуттям гумору і надзвичайною силою розуму. Проте, після виходу в світ останньої книги циклу, в якій описується темне минуле Дамблдора і розкриваються дійсні мотиви деяких його вчинків, думки читачів відносно нього розділилися. Зокрема, багато хто звинувачує Дамблдора в обачливому і жорстокому використанні Гаррі Поттера і Северуса Снейпа для перемоги над Волдемортом.

Pottermore (головна)

«Ільверморні»

Завісу таємниць щодо американської школи чарів та чаклунства нарешті привідкрито! Настав час познайомитися ближче з школою чарів та чаклунства Ільверморні, де навчаються молоді чаклунів та відьми зі всієї Північної Америки. Це давній навчальний заклад має глибоке коріння і багату історію.
Статистика
  • 336 статей від вересня 2011
  • 266 зображень завантажено
  • 4750 редагувань зроблено
  • 3 редакторів активно
Обговорення
Відео
ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ02:26

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Фінальний трейлер

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ02:26

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Другий трейлер (український) HD

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ02:04

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Перший трейлер (український) HD

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ01:47

ФАНТАСТИЧНІ ЗВІРІ І ДЕ ЇХ ШУКАТИ. Тизер (український) HD

Випадкова вікі