Fandom

Вікі Гарріпедия

Дементор

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментар1 Share

Дементори — сліпі істоти, які харчуються людськими, переважно світлими, емоціями. В особливих випадках, якщо видається така можливість, дементор висмоктує душу людини, приникаючи до рота жертви (звідси виникла назва поцілунок дементора). Людина після цього перестає існувати як розумна істота, залишаючись живою поки живе її тіло. Поцілунок дементора є найстрашнішим видом страти, оскільки позбавляє людину особистості не тільки за життя, але, ймовірно, і після смерті.

Зовні дементори нагадують літаючі скелети в балахонах. Під капюшоном зазвичай не видно обличчя дементорів, тільки там, де у людини знаходиться рот, зіяє щілина. Страшні тим, що висмоктують щастя і радість з усього живого, емоції - це своєрідна їжа дементорів. При наближенні дементора людина відчуває незрозумілі напади страху і відчаю, а навколишній світ покривається льодом і мороком: навіть влітку може налетіти холодний вітер зі снігом, а будь-яке світло, особливо штучне, потьмяніти, а то й зовсім згаснути. Відігнати дементора може тільки патронус, викликаний заклинанням Експекто патронум.

У шостій книзі говориться, що дементори можуть розмножуватися, хоча і не уточнюється як саме.

Випадкова вікі