FANDOM

Left pointing double angle quotation mark sh4 — Містер Саламандер, Ви знаєте що-небудь про чарівному спільноті Америки?

— Я чув, у вас застарілі закони про стосунках із не-магами. Ви не можете дружити з ними або створювати сім'ї, дикість якась... — Та хто за нього вийде?

Right pointing double angle quotation mark sh4
Тіна про Якобу

Якоб Ковальські (англ. Jacob Kowalski) — американський не-маг, що жив в 20 столітті в Нью-Йорку. Він допомагав Ньюту Скамандеру в пошуках нових чарівних звірів. Джейкоб — звичайний фабричний робітник, який мріє стати пекарем.

Біографія Редагувати

Рання життя

Якоб Ковальські народився в Польщі на рубежі XIX-XX століть. Він і його сім'я іммігрували в США, коли Якоб був ще дитиною. Про його родичів відомо дуже мало — тільки те, що у нього були дідусь і бабуся, портрет якого висів у його кімнаті.

Військова служба

 Якоб воював у Першій Світовій війні, служив у складі американських експедиційних сил у Європі. Відомо, що він залишався там ще деякий час після закінчення військових дій і повернувся в Америку тільки в 1924 році.

Пізніше, після повернення до Нью-Йорка, він стає працівником заводу по виробництву консервів. Йому ненависна ця робота. Якоб мріє про свою власної пекарні. Також він був заручений з дівчиною на ім'я Мілдред, але через деякий час заручини було розірвано.

Зустріч з Ньютом Саламандером

На свою біду Якоб йде в банк для отримання позики на відкриття пекарні саме в той день, коли в Нью-Йорк прибуває британський магозоолог Ньют Саламандер. Один з нюхлеров Ньюта збігає, коли він проходить повз того самого банку. У самому банку Якоб стає свідком того, як Ньют чаклує, тому останнім доводиться накласти на магла заклинання Забуття, проте Якоб вдаряє Ньюта по голові і в поспіху, переплутавши, тікає з чарівним валізою.

Коли Якоб повертається додому, він виявляє, що валіза-то зовсім не його, при цьому випускаючи декількох магічних створінь назовні, в тому числі растопырника, який кусає його. В результаті пошуків Ньют і Порпентина Голдштейн знаходять напівзруйнований будинок Якоба, швидко відновлюють його, а на свідків накладають Забуття. Якоба переконують, що все це сон. Оскільки Якоба вкусив растопырник, і застосування до нього заклинання Забуття було протипоказане, Тіна призводить обох чоловіків до себе додому.

Відкриття Чарівного світу

В будинку Тіни Якоб зустрічає її сестру — Куинни Голдштейн, досить привабливу молоду легилиментку, до якої він пізніше починає відчувати взаємне романтичний потяг. Вони вечеряють, а пізніше Ньют показує Якобу вміст своєї валізи — дивовижний світ, де мешкає безліч чарівних істот. Потім вони приймають рішення знайти залишилися і непомітно вислизають з дому сестер Голдштейн.

Ньют і Якоб виловлюють істот і ховаються назад у валізу. Їх знаходить Тіна і блокує всередині, а після приносить в МАКУСА і розповідає про те, що трапилося президенту Серафине Пиквери. Вона віддає наказ заарештувати і Ньюта, і Якова, і саму Тіну.

Пізніше його рятує Куинни Голдштейн, вона ж виносить друзів у валізі з будівлі МАКУСА. Потім вони йдуть у спикизи «Сліпа свиня», щоб отримати інформацію про останньому істоту, який втік з валізи, демимаске Дугале. Але власник спикизи, гоблін Гнарлак, викликає мракоборцев (за що отримує в ніс від Якоба), і вони змушені тікати. Вони знаходять останніх істот, оккамия і демимаску, в універмазі Гінзберга Делоне.

Після бою в нью-йоркській підземці між мракоборцами МАКУСА і Геллертом Грін-де-Вальдом, Серафіна Пиквери каже, що «винятків бути не повинно» і Якобу доведеться стерти пам'ять. Вона дає час на прощання.

Зовнішність і риси характеру Редагувати

Це був начисто голений і розмовляє з бруклінським акцентом молодий чоловік.

Появи Редагувати

  • Фантастичні тварини і де вони мешкають (Перша поява)
  • Фантастичні тварини і де вони живуть: Оригінальний сценарій
  • Фантастичні тварини: Злочини Грін-де-Вальда
  • Pottermore (Тільки згадка)