Fandom

Вікі Гарріпедия

Джеймс Поттер

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Файл:Lily-and-James-lily-and-james-p0otter-7148761-939-663.jpg
Джеймс Поттер (27 березня 1960 - 31 жовтня 1981) - герой серії романів англійської письменниці Дж. Ролінґ про Гаррі Поттера - батько головного героя, чоловік Лілі Поттер (Еванс). Чаклун, не зареєстрований анімаг (має вміння перетворюватися на оленя, через що отримав прізвисько Золоторіг).

Учився в Гоґвортсі в гуртожитку Ґрифіндор (1971 - 1978).

Був ловцем команди Ґрифіндора з квідичу.

Найкращі друзі: Сіріус Блек , Ремус Люпин , Пітер Петіґру. Разом друзі називали себе мародерами та разом весело проводили час, часто порушуючи шкільні правила.

У школі конфліктував із Северусом Снейпом, у першу чергу через Лілі Еванс. Проте врятував життя Снейпу, коли того міг вкусити вовкулака Ремус Люпин. За словами Северуса Снейпа, не наважувався наближуватися до нього без своїх друзів. Пізніше ворожнеча між Мародерами та Северусом Снейпом перейшла у негативне ставлення Снейпа до сина Джеймса, Гаррі Поттера.

Після школи одружився з Лілі Еванс. Подружжя мешкало у Годриковій Долині. У війні з Волдемортом та смертежерами займали сторону Албуса Дамблдора, якого всіляко підтримували, тому стали членами першого скликання Ордена Фенікса.

Почувши пророцтво Сивіли Трелоні, Волдеморт намагався вбити малого сина Поттерів, Гаррі. Дізнавшись про те, що родині загрожує небезпека, Поттери заховалися від Волдеморта за допомогою Закляття Довіри. Проте після зради їхнім Тайноохоронцем та другом Пітером Петіґру Джеймса разом із дружиною було вбито Волдемортом.

Випадкова вікі