Fandom

Вікі Гарріпедия

Джіні Візлі

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Файл:DH-ginevra-ginny-weasley-19126276-605-807.jpg
Джиневра Моллі « Джіні » Поттер (уроджена Візлі) (англ. Ginevra Molly " Ginny " Potter ( née Weasley ); 11 серпня 1981) - одна з основних персонажів серії книг про Гаррі Поттера. Сьома дитина в сім'ї Візлі і перша дівчинка за кілька поколінь.

Найближчі родичі: Батьки - Артур Візлі і Моллі Візлі. Брати - Білл Візлі, Чарлі Візлі, Персі Візлі, Джордж Візлі, Фред Візлі, Рон Візлі. Чоловік - Гаррі Поттер. Діти - Лілі Луна Поттер, Джеймс Сіріус Поттер і Альбус Северус Поттер.

Невисока, струнка, красива дівчинка з яскравими світло- карими очима і рудими прямим волоссям, талановита , сильна чарівниця і спортсменка .

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Файл:BonnieWright1.jpg
Довгоочікувана донька в сім'ї, Джіні завжди користувалася трохи більшою увагою і турботою матері. Однак, вона не виросла пай - дівчинкою. Багато років по тому Герміона проговорилася, що Джіні з шести років потайки тягала з сараю мітли Фреда і Джорджа, щоб політати. Джіні, скільки себе пам'ятає, завжди хотіла вступити до Гогвортс і з нетерпінням чекала, коли настане цей день. Щороку вона проводжає братів до школи. А востаннє, дізнавшись, що в поїзді їде знаменитий Гаррі Поттер попросила маму дозволити їй подивитися на нього.

Перший рік в Гогвортсі Редагувати

Файл:Джинни.jpg
Як і всі чарівники, коли їй виповнюється 11 років, Джіні надходить в Гоґвортс класом молодше Гаррі і Рона. Коли їй купують книги, Луціус Мелфой підкладає їй в підручники Щоденник Тома Редла, який є темним артефактом, створеним Волдемортом, і що містить частина його душі. Редл через щоденник може вступати в діалог з пишуть. Він стає для Джіні другом, якому вона довіряє. Дізнавшись про те, що Гаррі Поттер зміг перемогти його, Том складає план помсти. Використовуючи повну владу над дівчинкою, він її руками випускає з таємної кімнати Василіск, який нападає на напівкровок і маглонароджених. Усі підозри лягають на Гаррі, який несподівано навіть для себе опинився змееустом, а Люціус Мелфой намагається усунути Албуса Дамблдора від управління школи. Адже саме з цією метою він і підклав щоденник. Потім Том намагається повністю відновитися, забираючи сили дівчинки. Але Гаррі за допомогою фенікс а Дамблдора і магічною капелюхи, з якої дістає Меч Грифіндора, вбиває василіска, знищує щоденник і рятує Джіні.

Другий рік в Гогвортсі Редагувати

Файл:Уизли.jpg
Джіні поїхала в Єгипет влітку 1993 року з іншими членами сім'ї, щоб відвідати там її старшого брата Біла. Якраз напередодні батько виграв сімсот галеонов у щорічному конкурсі « Щоденного пророка» і грошей вистачило. Візлі відвідали різні гробниці фараонів , але в останню мати Джіні не дозволила дівчинці зайти : надто небезпечні прокляття там водилися.

Повернувшись додому , в останній день серпня сім'я Візлі навідалася на Алею Діагон , і навіть зупинилася на нічліг у «Дірявому казані ». Наступного дня Персі , близнюки , Рон і Джіні відправлялися в Гогвортс. Мабуть, Корнеліус Фадж, який знав , що в «Дірявому котлі» зупинився Гаррі Поттер , попросив старших Візлі доглянути за хлопчиком. І за тим , щоб він не потрапив ще в якусь халепу ... як тоді , з тіткою . Джіні зустріла Гаррі знову. Вона була ще більш збентеженою ніж зазвичай , пробурмотіла «привіт» , але так і не зважилася підняти очі. Дивно , але наступного дня їх зблизив ... Персі ! Крокуючи важливо по Платформi 9¾, випнувши груди , щоб відразу було видно його значок старости , намагаючись справити карколомне враження на свою подружку Пенелопу Крістал , він і не здогадувався , як комічно це виглядає з боку . Що опинилися поруч Гаррі і Джіні дружно пирснули. І в цю мить всі бар'єри між ними пропали. Джіні запам'ятала цей момент.

У Гогвартс-Експресі Джіні не сіла з братами , але коли поїзд перевіряли дементори , вона знайшла шлях в купе , де були Гаррі , Герміона , Рон і професор Люпин .

Пізніше під час матчу з квідичу «-05-0037Грифіндор - Гафелпаф» був моторошний ураган, і Гаррі впав з мітли , досить високо над землею. Джіні відвідала його в лікарняному крилі і подарувала листівку з побажанням швидкого одужання. Але листівка співала таким пронизливим противним голосом , що Гаррі придавив її вазою.

Випадкова вікі