FANDOM

Дракони — це величезні, крилаті, вогнедишні рептилії. Вони поширені у всьому світі і часто згадуються у азійському та європейському фольклорах.

Маючи здатність літати та дихати вогнем через ніздрі, вони є одними з найнебезпечніших та найбільш неконтрольованих істот у магічному світі. Міністерство магії відносить їх до класу XXXXX, до якого входять так звані "вбивці чарівників", що не піддаються будь-якому дресируванню або прирученню. Незважаючи на їх небезпечність, є люди, навчені працювати з ними, що називаються драконологами. Чарівників, що обмінюють та продають яйця драконів (що є незаконним), називають торговцями драконами.

Відомі породи Редагувати

Розведення драконів було заборонене Магівською конвенцією 1709 року. Незважаючи на це, їх породи іноді схрещуються, створюючи рідкісні гібриди. Нижче наведено список дванадцяти відомих чистокровних порід драконів, згідно з книгою "Чарівні звірі і де їх знайти".

Порода Опис
Антиподський опалоокий Вважається одним з найкрасивіших драконів. Має перламутрову луску та блискучі різнокольорові очі без зіниць. 
Китайський метеор Яскраво-червоний дракон з гладкою лускою, золотистими шипами навколо плоскої морди і випуклими очима. Також відомий як "дракон-лев".
Валлійський звичайний зелений Зелений дракон з двома гострими рогами на голові та гладким і загостреним на кінці хвостом.
Гебридський чорний Має темну грубу луску, гребінь, що простягається вздовж спини, гострий шип на кінці хвоста та яскраві фіолетові очі. Може досягати 9 метрів в довжину.
Угорський рогохвостий Ящероподібний дракон з чорною лускою, жовтими очима, бронзовими рогами та шипами на хвості. Вважається найнебезпечнішим з драконів.
Норвезький хребтоспин Схожий на угорську рогохвісту, але має не чорний гребінь на спині, а коричневу лучку.
Перуанський коброзубий Має гладку луску мідного кольору, чорний гребінь та короткі роги на голові. Надзвичайно отруйний дракон.
Румунський довгорогий Має темно-зелену луску і два довгих блискучих золотистих роги.
Шведський короткорилий Має сріблясто-синю луску і здатен вивергати сильне полум'я діамантово-синього кольору, достатньо гаряче для того, щоб перетворити плоть із кістками на вугілля за лічені секунди.
Український залізопузий Двонога порода металево-сірого кольору з величезним розмахом крил, довгими кігтями і грубою лускою, що вважається міцною, як сталь. Найбільший з відомих видів драконів, що може досягати 9 тон у вазі і має насичено-червоні очі, що часто здаються непомітними через захисну луску, що їх покриває.
Каталонський метеор Має морду дивної форми та ряд шипів, що простягається вздовж його спини.
Португальський довгорилий Має видовжену морду і пару рогів на голові.

Випадкова вікі