FANDOM

Файл:DurmstrangCrest.png
Дурмстренґ (англ. Durmstrang Institute for Magical Learning) - Школа магії розташована на європейському континенті. Має погану репутацію через лояльне ставлення до Темної Магії.

Назва школиРедагувати

Швидше за все, назва школи походить від нім. Sturm und Drang (у перекладі Буря і натиск).

Місце розташуванняРедагувати

Файл:Durmstrang Castle.jpg
Школа уміло приховує своє місце розташування, однак, швидше за все, вона знаходиться на північному сході Європи, ймовірно, на півночі Скандинавії або на Кольському півострові в Росії. Аргументи на користь Кольського півострова:
Файл:992998 1333646732066 full.jpg

Серед учнів та персоналу школи є чарівники з російськими прізвищами (або, принаймні, з слов'янськими прізвищами - Поляков, Каркаров (див. книгу «Гаррі Поттер і келих вогню», у фільмі начебто Поляков не згадується). Прізвище директора побічно вказує, що школа знаходиться не в Фінляндії чи Швеції, хоча це і поруч. Крум в книзі «Гаррі Поттер і келих вогню» розповідав, що навколо Дурмстренґа є гори, і взимку вони засніжені. На Кольському півострові є два гірських масиви: Хібіни (висота до 1200 м) і Ловозерська тундра (висота до 1120 м), взимку там досить сніжно. Також, у фільмі «Гаррі Поттер і келих вогню» Албус Дамблдор, зустрічаючи делегацію з Дурмстренґа, мовив: «Зустрічайте наших гостей з півночі». Знаючи, наскільки південніше від Великої Британії знаходиться Болгарія (а Віктор Крум на чемпіонаті з квідичу грав за збірну Болгарії), можна припускати, що Дурмстренґ не може знаходитися там. Можливо, Дурмстренґ є школою для чарівників не однієї країни, а декількох - всієї Росії та Східної Європи. У фільмі "Гаррі Поттер і Кубок вогню" на прапорі корабля, яким прибули дурмстрензці, зображений двоголовий орел, тож, ймовірно, Дурмстренґ знаходится поблизу або й в самій Росії.

ФормаРедагувати

Мантії криваво-червоного кольору. Поверх них носять шуби з клочкуватого хутра.

ВикладанняРедагувати

Манера викладання досить сильно відрізняється від гоґвортської. У цій школі викладають не захист від темних мистецтв, а самі темні мистецтва. У Дурмстренґ не беруть маглонароджених чарівників.

Відомі директориРедагувати

  • Ігор Каркароф - колишній смертежер. Після падіння «Темного Лорда» зрадив багатьох його прихильників. Коли Волдеморт повернувся, Каркароф утік, переховувався близько року, потім його знайшли і вбили смертежери.

Відомі учні Редагувати

Схід проти ЗаходуРедагувати

Відмінності між Гоґвортсом і Дурмстренґом є не тільки в стилі викладання, форми та ін., але й у тому, що школи являють собою Захід і Схід. Гоґвортс - гарний приклад демократичних, за поданням автора, традицій Заходу, а Дурмстренґ - суворіший заклад, де йде виховання чарівників, яким не можна довіряти. Однак в кінці книги Гаррі Поттер і келих вогню усі забувають розбіжності і ворожнечі заради об'єднання та боротьби з спільним ворогом.

Випадкова вікі