FANDOM

Дурмстренґ (англ. Durmstrang Institute for Magical Learning) - Школа магії розташована на європейському континенті. Має погану репутацію через лояльне ставлення до Темної Магії.

Назва школиРедагувати

Швидше за все, назва школи походить від нім. Sturm und Drang (у перекладі Буря і натиск).

Місце розташуванняРедагувати

Школа уміло приховує своє місце розташування, однак, швидше за все, вона знаходиться на північному сході Європи, ймовірно, на півночі Скандинавії або на Кольському півострові в Росії. Аргументи на користь Кольського півострова:

Серед учнів та персоналу школи є чарівники з російськими прізвищами (або, принаймні, з слов'янськими прізвищами - Поляков, Каркаров (див. книгу «Гаррі Поттер і келих вогню», у фільмі начебто Поляков не згадується). Прізвище директора побічно вказує, що школа знаходиться не в Фінляндії чи Швеції, хоча це і поруч. Крум в книзі «Гаррі Поттер і келих вогню» розповідав, що навколо Дурмстренґа є гори, і взимку вони засніжені. На Кольському півострові є два гірських масиви: Хібіни (висота до 1200 м) і Ловозерська тундра (висота до 1120 м), взимку там досить сніжно. Також, у фільмі «Гаррі Поттер і келих вогню» Албус Дамблдор, зустрічаючи делегацію з Дурмстренґа, мовив: «Зустрічайте наших гостей з півночі». Знаючи, наскільки південніше від Великої Британії знаходиться Болгарія (а Віктор Крум на чемпіонаті з квідичу грав за збірну Болгарії), можна припускати, що Дурмстренґ не може знаходитися там. Можливо, Дурмстренґ є школою для чарівників не однієї країни, а декількох - всієї Росії та Східної Європи. У фільмі "Гаррі Поттер і Кубок вогню" на прапорі корабля, яким прибули дурмстрензці, зображений двоголовий орел, тож, ймовірно, Дурмстренґ знаходится поблизу або й в самій Росії.

ФормаРедагувати

Мантії криваво-червоного кольору. Поверх них носять шуби з клочкуватого хутра.

ВикладанняРедагувати

Манера викладання досить сильно відрізняється від гоґвортської. У цій школі викладають не захист від темних мистецтв, а самі темні мистецтва. У Дурмстренґ не беруть маглонароджених чарівників.

Відомі директориРедагувати

  • Ігор Каркароф - колишній смертежер. Після падіння «Темного Лорда» зрадив багатьох його прихильників. Коли Волдеморт повернувся, Каркароф утік, переховувався близько року, потім його знайшли і вбили смертежери.

Відомі учні Редагувати

Схід проти ЗаходуРедагувати

Відмінності між Гоґвортсом і Дурмстренґом є не тільки в стилі викладання, форми та ін., але й у тому, що школи являють собою Захід і Схід. Гоґвортс - гарний приклад демократичних, за поданням автора, традицій Заходу, а Дурмстренґ - суворіший заклад, де йде виховання чарівників, яким не можна довіряти. Однак в кінці книги "Гаррі Поттер і келих вогню" усі забувають розбіжності і ворожнечі заради об'єднання та боротьби з спільним ворогом.

Інформація з Pottermore Редагувати

Дурмстренг колись користувався самою поганою репутацією серед всіх одинадцяти магічних шкіл, хоча це було незаслужено. Дурмстренг, що випустив безліч великих відьом і чаклунів, двічі в своїй історії потрапляв під керівництво директорів з сумнівними поглядами і мерзенними намірами, а також в його історії був один сумнозвісний екс-учень.

Перший з них, Харфанга Мантер, став главою школи незабаром після загадкової смерті її засновниці, великої болгарської відьми Неріди Волчановой. Мантер ввів в Дурмстренг практику дуелей і використання всіх форм бойової магії, які і сьогодні займають значне місце в навчальній програмі.

Другий темний період в історії Дурмстренга прийшов з директором Ігорем Каркарофа, колишнім смертежером, який втік зі свого поста після повернення Лорда Волдеморта, побоюючись його помсти. Каркароф був безпринципною і егоїстичною людиною, який заохочував обстановку страху і залякування серед студентів. Багато батьків забрали своїх дітей зі школи, коли він перебував на посаді директора.

Екс-учень, який більше ніж будь-хто інший нашкодив репутації Дурмстренга - це Геллерт Гріндевальд, один з найнебезпечніших чарівників XX століття.

Однак в останні роки Дурмстренг пережив щось подібне до відродження, і випустив таких міжнародних знаменитостей, як зірка квідичу Віктор Крум.