FANDOM

Дурслі (англ. The Dursleys) — родина маґлів. Складається з трьох людей — подружжя Вернон та Петунья, їх син Дадлі. На виховання тітонці Петунії та дядькові Вернону було віддано Гаррі Поттера, батьки якого загинули в сутичці із лихим чаклуном Волдемортом (Відомо-Ким). Також в книгах згадано сестру Вернона — тітоньку Мардж (Марджорі Дурслі).

Дурслі мешкають в будинку номер чотири на вулиці Прівіт-драйв.

Вернон Дурслі Редагувати

Чоловік рідної тітки Гаррі Поттера з материнської сторони. Керує фірмою "Ґраннінґс", що виготовляє свердла.

Також ненавидів все, що пов'язано із "ненормальністю" Гаррі. Панічно уникав всього магічного. Так, коли Гаррі почав отримувати листи від Албуса Дамблдора, зненавидів совину пошту, тікаючи від нових листів, перестав ходити на роботу, тимчасово переселився із родиною на острів, де, як він думав, ніхто не міг би їх знайти.

Петунія Дурслі Редагувати

Дружина Вернона Дурслі і мати Дадлі, а також - старша сестра Лілі Поттер, матері Гаррі.

На відміну від сестри, не мала магічних здібностей, через що заздрила Лілі. Намагалася писати листи директорові Гоґвортсу з проханням взяти її до школи, проте це виявилось неможливим, оскільки чарівником треба народитися. Через це посварилася з сестрою і почала ненавидіти все, що пов'язано з чарами.

Одружилася із Верноном Дурслі, що також ненавидів чаклунство. Разом вони побудували абсолютно звичайну нормальну родину. Єдиною їх таємницею є племінник Гаррі Поттер, який став легендою у чаклунському світі і успадкував неабиякі магічні здібності від батьків. Дурслі довгий час приховували від Гаррі його минуле, розповідаючи, що його батьки загинули в автокатастрофі; погано ставилися до хлопця. Хоча Петунія Дурслі в глибині душі любила Гаррі, оскільки лишалася його єдиною родичкою. Зрештою, саме в будинку єдиної родички Гаррі міг відчувати себе в безпеці, адже там його захищали потужні чари маминої любові.

Дадлі Дурслі Редагувати

Двоюрідний брат Гаррі Поттера, старшие від Гаррі на місяць - отже, народився в червні 1980 року.

У ранньому дитинстві нагадував "великий рожевий надувний м'ячик у різнокольорових шапочках із бомбончиками". Пізніше авторка описує його як "товстунцем, що не любив рухатися, хіба що, звісно, штурхав кого-небудь. Найдужче він полюбляв штурхати Гаррі".

І ось, до одинадцятого свого Дня народженя він "вже був схожий на дядька Вернона. Він мав широке рожеве обличчя, коротесеньку шию, маленькі водянисті синюваті очі й густе біляве волосся, що гладенько лежало на жирній і круглій голові. Тітка Петунія часто казала, що Дадлі - викопане янголятко, а Гаррі не раз приказував, що Дадлі - порося в перуці"

Дадлі ріс розбещеною дитиною, тому навчився використовувати своїх батьків: в дитинстві він по-справжньому не плакав, "але знав, що досить йому скривитися і заскиглити, як мати зробить усе, що йому заманеться".

На одинадцятий День народження закатив істерику через те, що отримав 36 подарунків (на два менше, ніж торік). А потім родина поїхала святкувати в зоопарк. Гаррі довелося також взяти із собою. Через деякий час Дадлі набридло спостерігати за тваринами, тому він почав вимагати, щоб змія ворухнулася. Проте після розмови із Гаррі Поттером (що був парселмовцем - отримав уміння розмовляти зі зміями від Лорда Волдеморта) скло на вітрині зникло, і змія втекла, чим налякала до смерті Дурслів.

Замість середньої школи Дадлі віддали навчатися у школу "Смелтінґс", де колись навчався і дядько Вернон.

Коли родина Дурслів переховувалася на острові від совиної пошти, Геґрід закляттям начарував поросячий хвіст Дадлі. Щоб його прибрати, Дурслі мали скористатися допомогою лікаря. І після цього Дадлі в присутності чаклунів завжди лякливо хапався за свій зад.

Марджорі ДурсліРедагувати

Старша сестра Вернона Дурслі, незаміжня і бездітна, що обожнює рідного племінника Дадлі і своїх дванадцять собак, особливо бульдога Злидня.

Походження прізвища Редагувати

Імовірно, прізвище родини походить від назви містечка Дурслі, недалеко від місця народження письменниці Дж. К. Ролінґ. 

Випадкова вікі