Fandom

Вікі Гарріпедия

Експекто патронум

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Експекто патронум (ориг. Patronus Charm) — закляття призиву патронуса. Щоб скористатися ним, треба викликати свій найщасливіший спогад (коли дементори поряд, це не так то й легко), вийняти паличку та вимовити закляття. 

Також, Албус Дамблдор винайшов спосіб передавати повідомлення через Патронус та навчив цьому членів Ордену Фенікса. При цьому, Патронус говорить голосом того, хто його призвав. 

Відомі випадки використання Редагувати

  • Люпін застосував це закляття, щоб відлякати від Гарри дементорів у потязі. 
  • Альбус Дамблдор застосовував це закляття, щоб відправити дементорів на свої пости з матчу по квіддічу.
  • та щоб покликати Хагріда на поміч.
  • Німфадора Тонкс 1 вересня 1996 року передала Патронусом повідомлення до Хогвартсу, щоб Хагрід зустрів Гаррі.
  • Кінгслі використав Патронуса, щоб повідомити усім на весіллі Білла та Флер о занепаді Міністерства та смерті Міністра.
  • Артур Уізлі 31 липня 1997 року повідомив своїй сімї, що до них  приїде Міністр Магії.
  • Артур повідомив Гаррі, Рону та Герміоні, що після нападу Пожирачів Смерті їх сім"я у безпеці, але знаходиться під наглядом.
  • Долорес Амбрідж використовувала Патронуса, щоб захистити себе від дементорів під час суду над Маглівськими Виродками.
  • Абефорт Дамблдор продемонстрував свого Патронуса Пожирачам, щоб видати Патронус Гаррі Поттера за свій. 
  • Северус Снегг використав Патронуса, щоб передати Гарри меча Гордрика Гриффіндора.
  • Северус Снегг покликав Патронуса, щоб показати Дамблдору, що беріг Гаррі не через те, що прив"язався до нього, а через те, що завжди кохав його матір.
  • Гаррі Поттер викликав Патронус на заняттях з Люпіном.
  • Гаррі, під час матчу із Рейвенкло, викликав примарного Патронуса.
  • Гаррі захищав себе, Герміону та Сіріуса від Дементорів.

Випадкова вікі