Fandom

Вікі Гарріпедия

Звір

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Звір (англ. Beast) — це одна із трьох категорій, які використовує британське Міністерство магії для класифікації різноманітних магічних істот. У вузькому розумінні, звір - це магічна істота, що не має достатньо розвиненого інтелекту для того, щоб розуміти закони магічної спільноти та приймати участь у їх формуванні. Сучасне визначення було запропоноване Міністром магії Ґроґаном Стампом у 1811 році. Тоді ж, було сформовано дивізію звірів, як частину відділу нагляду та контролю за магічними істотами. Існують навіть екстремісти, що прагнуть причислити маґлів до звірів.

Незважаючи на це, існують винятки. Кентаври та русалки з водяниками попросили бути класифікованими як звірі, відмовившись від статусу людиноподібних, щоб не розділяти його з відьмами і вампірами.

Акромантули, мантикори та сфінкси могли б отримати статус людиноподібних, адже мають розвинений інтелект та здатність розмовляти, але оскільки вони намагаються з'їсти кожну людину, яка до них наближається, є злісними та кровожерливими, а також становлять загрозу для тих, хто посягає на речі, які вони охороняють або неправильно відповідає на їхні загадки, вони були класифіковані як звірі. Окрім того, вовкулаки класифікуються як звірі лиши у вовчій подобі. Коли повного місяця немає, вони зберігають статус людиноподібних, як інші люди.

Випадкова вікі