Фэндом

Вікі Гарріпедия

Квідич

317статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Файл:Stadion.jpg

Квідич (англ. Quidditch) - надзвичайно популярна, вигадана спортивна гра, у яку грають персонажі книги Дж. К. Ролінґ про Гаррі Поттера.

Правила гриРедагувати

У кожній команді з квідичу — семеро гравців. Троє з них — загоничі. Квафел — яскраво-червоний м'яч із виїмками, завбільшки, як футбольний. Загоничі кидають квафел один одному і намагаються закинути його в одне з шести кілець, що розташовані на полі. За кожний забитий квафел команда дістає десять очок. У кожній команді є воротар, який літає навколо кілець і заважає противникам забити гол квафелом. Бладжери — два однакові чорні м'ячі, трохи менші від квафела. Бладжери шугають довкола і намагаються збити гравців з їхніх мітел. Відбивачі — двоє гравців, обов'язок яких — відбивати бладжери, захищаючи гравців своєї команди. Останній член команди — ловець, що має постійно снувати між загоничами, відбивачами, бладжерами і квафелом, щоб упіймати сніча (м'яч, завбільшки з великий горіх, золотавий та з невеликими срібними крильцями) швидше за ловця команди-суперника. Ловець, який зловив сніча, здобуває для команди 150 очок, чого майже завжди достатньо для перемоги. Гра не закінчиться, поки сніч не буде піймано — тому гра може тривати скільки завгодно (рекордом було три місяці).

Чемпіонат ГоґвортсуРедагувати

Файл:Spectators.gif

У Гоґвортсі чемпіонат школи проводится кожний рік. У книгах його кілька разів відміняли («Гаррі Поттер і таємна кімната» - через напади у школі, та «Гаррі Поттер і келих вогню» - через Тричаклунський турнір). Також точно невідомо, чи проводився чемпіонат під час подій «Гаррі Поттера і смертельних реліквій».

Чемпіонат світуРедагувати

Чемпіонат світу з квідичу проводиться кожні чотири роки і щоразу привертають шалену увагу магів з усього світу. Фінал останнього чемпіонату між Ірландією та Болгарією описано в книжці «Гаррі Поттер і келих вогню».

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі