FANDOM

Квіріній Квірел (англ. Quirinus Quirrell) — перший викладач Гаррі по Захисту від Темних мистецтв.

Професор Квірел постійно ходить у фіолетовому тюрбані, за його словами, подарованому йому якимсь східним принцом, де за чутками тримає часник, захищаючись від вампіра, який одного разу його сильно налякав. За цими ж чутками, саме після цієї зустрічі професор Квірел став сильно заїкатися.

Характер Редагувати

Квірел здається дуже боязким і сором'язливим. При першій зустрічі з Гаррі Поттером він починає захоплюватися ним і навіть починає заїкатися від хвилювання. Хоча він заїкається майже завжди, деякі вважають, що це через вампіра, який налякав його в Східній Європі. Дуже полохливий і може розплакатися або навіть втратити свідомість від страху. Хоча все це лише маска, за якою ховається холодний і розважливий маг. Він вірний своєму господареві, Темному Лорду, хоча до цих пір невідомі першопричини цієї вірності. Можливо - страх або дія Імперіус.

Магічні сили Редагувати

Судячи по роману «Гаррі Поттер і філософський камінь», Квірел в порівнянні з іншими чарівниками виглядає дуже сильним магом. Він зміг проникнути в Грінготтс, що добре охоронявся, що, по суті, є дивним для простого слуги Волдеморта. Він клацанням пальців, не використовуючи паличку, пов'язує Гаррі магічними мотузками і так само легко звільняє.

Квірел також зміг проклясти мітлу Гаррі одним сфокусованим поглядом. Можливо, що все це здійснювалося за допомогою магії Волдеморта. Хоча він був занадто слабкий і навряд чи міг чаклувати.

Також Квірел здатний контролювати тролів і управляти їх свідомістю і бажаннями. Можливо, він робить це за допомогою невідомого заклинання. Хоча сам він говорить про це як про дар.

Подальші згадки Редагувати

Згадується професором Долорес Амбридж, як хороший викладач, на що Гаррі відповідає, що Квірел був дійсно хороший, за винятком єдиного недоліку: у нього Волдеморт стирчав з потилиці.

Забавні подробиці та цікаві факти Редагувати

  • На Різдво Фред і Джордж Візлі отримали штрафні очки за те, що зачарували сніжки літати за професором Квірелом і бити його по потилиці. Ах, якби знали близнюки, по чиїй фізіономії вони луплять сніжками! Напевно б пишалися цим штрафом, як перемогою. Втім, вони могли погордитися цим потім, коли дізналися, що росло на потилиці у Квірела ...
  • За весь роман Квірел жодного разу не користувався чарівною паличкою. Заклинання їм створювалися візуально або ж клацанням пальців. На думку спадає тільки ще один персонаж, який чаклує клацанням пальців, не користуючись чарівною паличкою. Це - домовик ельф Добі. Але виглядає дуже сумнівним, щоб в роду у Квіррела були домовики.

Думки Дж.К.Роулінг Редагувати

Квірінус - римський бог, про якого майже немає інформації, хоча зазвичай його ототожнюють з війною. Розгадка в тому, що Квірел не такий слабкий, яким здається. Квірел співзвучне зі 'squirrel' (англ. - білка) - маленьке миле і беззахисна істота, а так само з 'quiver' (англ. - тремтіти дрібним тремтінням), що властиво йому під час хвилювання.

Випадкова вікі