FANDOM

Луна Лавґуд (англ. Luna Lovegood) належить до гуртожитку Рейвенклов, на один курс молодша від Гаррі Поттера (разом з нею на одному курсі вчиться Джіні Візлі). Батько Луни Лавґуд — редактор журналу «Базікало».

Біографія Редагувати

Гаррі Поттер уперше зустрічає Луну Лавгуд в Гоґворському експресі. Разом з друзями він шукає купе, але скрізь багато народу і усі місця зайняті. Єдине вільне купе - те, в якому сидить Лунана. Учні Гогвортсу вважають Луну трохи божевільною і стороняться її. Схоже, що за винятком Гаррі Поттера і його компанії у неї немає друзів, та і з тими зближення сталося не відразу. У Гаррі і Невіла Луна викликає подив, Гермиону вона виводить з себе, Джинни іноді насилу стримує сміх в її присутності, а Рон так взагалі у відкриту називає її ненормальною.

По-справжньому оцінити своєрідну дівчинку з "редисками у вухах" друзі змогли тільки після Битви у Відділі Таємниць. Як це часто буває в школах, Луна із-за свого дивного характеру, зовнішності і переконань стає жертвою цькування з боку однокласників. Вони обзивають її "Недоумкуватою Лавгуд", крадуть її речі, глузують з її зовнішнього вигляду. Проте, Луна не злиться на них, навіть навпаки, з добром прощає своїх обідчиків. Мабуть, втративши матір в дев'ять років, починаєш розуміти, що в житті є речі серйозніше і поважливіше ніж схованих черевик. У кінці п'ятої книги "Гаррі Поттер і Орден Фенікса" Гаррі, побачивши, що Луну вивішує на дошці оголошень список вкрадених у неї речей, які вона просить повернути, обурюється і пропонує їй свою допомогу. Луна відмовляється і безтурботно говорить, що в цьому немає сенсу, оскільки речі їй завжди повертають.

В п'ятій книзі Луна приєднується до створеної Гаррі Поттером організації - Дамблдорової армії. Надалі відношення до неї міняється, на її дивацтва дивляться як на особисту особливість, вона користується повагою і здобуває друзів. Кращими своїми друзями вважає Гаррі, Рона, Герміону, Невіла і Джинни. Крім того, вона починає користуватися успіхом у хлопчиків. Рон якось упускає репліку: "Знаєте, а Луна подобається мені все більше", пізніше - на весіллі Біла і Флер, він і зовсім захоплюється нею.

У сьомій книзі, після звільнення з полону і повернення в Дфмблдорову армію, нею явно цікавиться Дин Томас, разом з яким вона вирушає і на Битву за Гогвортс (тоді як у фільмі, на відміну від книги, в цей час вона показана як дівчина Невіла).

Участь у війні

1995-1996

Луна бере участь в одній з найважливіших битв Другої магічної війни - Битві в Міністерстві магії. Вона і ще п'ять членів ДА летять на тестралах до Міністерства магії і проникають у Відділ таємниць. Там Луна разом з іншими знаходить Пророцтво про Гаррі Поттера. Незабаром на підлітків нападають смертижери. Відомо, що Луна, використовуючи заклинання " Заклятус" і "Петрификус Тоталус", змогла на якийсь час знешкодити декілька смертижерів. Її приголомшують в Кімнаті мізків при спробі запечатати двері. На щастя, чарівники, що вчасно приспіли, з Ордену Фенікса на чолі з Альбусом Дамблдором рятують її і інших членів ДА.

1996-1997

Луна виявляється серед тих небагатьох членів Дамблдорової армії, що намагаються відбити напад на Гогвортс Смертежерів в кінці шостої книги. З усієї Дамблдорової армії, за винятком друзів Гаррі Джіні, Рона і Герміони, які були поруч і в курсі подій - тільки Невілл і Луна відгукнулися на заклик про допомогу в обороні Гогвортсу від можливого вторгнення Смертежерів, разглашённий по магічним монетам. Гаррі Поттер вважав, що Луна і Невіл, напевно, відчували себе самотньо і тому час від часу перевіряли свої монети, щоб дізнатися, чи не відбудуться збори.

Після битви вона приходить разом з Невілом Лонґботомом на похорон Альбуса Дамблдора.

1997-1998

У сьомій книзі вона присутня на весіллі Білла Візлі і Флер Делякур разом з батьком. В саду Візлі її кусає гном, хоча вона цього тільки радіє, так як, на думку її батька, слина гномів корисна.

Луна разом з Невілом і Джіні організовує відсіч режиму Керроу-Снейп. Вони втрьох виступають призвідниками всіх акцій непокори нової адміністрації Гогвортсу, поки Луна не знімають прямо з Гоґвортського експреса, на якому вона збиралася з'їздити на Різдво додому.

В полоні

1507s2.jpg

Смертежери тримають дівчину заручницею в маєтоку Мелфоїв, змусивши тим самим її батька, Ксенофілія Лавгуда, відмовитися від статей на користь Поттера в своєму журналі «Базікало». Навряд чи Луна очікувала побачити в підвалах садиби давно зниклого майстра чарівних паличок Олівандера, але з властивим їй оптимізмом вона підтримала старого.

Через три місяці в маєток Мелфоїв несподівано потрапляють відразу п'ятеро полонених: знайомі Луна Гаррі, Рон, Дін і Герміона і гоблін Грипхук. Луна зіграла важливу роль в їх звільнення, розірвавши цвяхом зв'язали їх мотузки.

Поки Белатриса Лестранж катувала нагорі Герміону, а Рон в розпачі метався по підвалу, Гаррі шукав можливості вирватися з полону. Серед речей, що не були відібрані під час обшуку, він відшукав осколок наскрізного дзеркала, і, побачивши там чиєсь відображення, почав благати про допомогу. У підвалі з'явився ельф-домовик Добі, на прохання Гаррі і підказкою Рона роз'явив Діна, Луну і майстра Олівандера в котедж «Мушля». Здавши звільнених бранців на руки Біллу і Флер, Доббі зник і з'явився знову разом з Гаррі, Роном, Герміоною і Грипхуком. Ось тільки подякувати домовика ніхто не встиг: Беллатриса метнула слідом втікачам срібний кинджал, який смертельно поранив Доббі.

На похоронах ельфа Луна виголошує промову, до якої Гаррі не вважає за потрібне додати жодного слова.

Після звільнення з полону Луна живе в «Мушлі», оскільки та захищена закляттям «Фіделіус», а про повернення у власний будинок не може бути й мови. Містер Олівандер, що переїхав в більш просторий будинок тітоньки Мюріель, надіслав дівчині в подарунок нову чарівну паличку, замість відібраної смерртижерами.

Участь в Битві за Гоґвортс

Незабаром Луна знаходить спосіб повернутися в Гогвортс і бере участь в завершальному битві. Зокрема, саме вона допомагає Гаррі увійти в вежу факультету Рейвенклов. Луна, а також Шеймус Фінніган і Ерні Макміллан, вчасно приходять на допомогу Гаррі і його друзям, коли ті не можуть створити Патронуси, щоб відігнати дементорів.

Разом з Герміоною і Джіні вона бореться з Беллатрисою Лейстрейндж в самому кінці битви.

Після перемоги Луна приєднується до святкування. Втомленому Гаррі Поттеру дуже хотілося побути наодинці з друзями і зайти в кабінет Дамблдора, але вдячні маги весь час вітали його. Луна, щоб допомогти Гаррі, крикнула на весь зал «дивіться, морщерий кізляк» і показала у вікно. Це всіх відволікло, і Гаррі з друзями благополучно втекли

Подальша доля

Ставши старше, Луна не змінює собі. Як завжди, вона яскраво демонструє свою ексцентричність, в першу чергу, своїм одягом. Заміж за внука відомого магозоолога Ньюта Саламандер вона виходить в блискучій сукні, переливається всіма кольорами веселки, і діадеми з срібним рогом єдинорога. За деякими (можливо, перебільшеним) свідченнями, навіть наречений відчув шок, побачивши наречену в такому вбранні.

До 2014 року Луна і Рольф вже обзавелися синами-близнюками, Лорканом і Лісандером. Пара відвідала фінал Чемпіонату світу з квідичу в Аргентині в липні 2014 року, де вболівала за Збірну Болгарії. Її наряд також був своєрідний і представляв собою мантію, зшиту з прапорів усіх шістнадцяти країн, збірних яких боролися за Кубок світу.

Також у фільмі «Рік з життя» Роулінг говорила, що Луна буде подорожувати зі своїм чоловіком і вивчати тварин.

Зовнішність

Виглядає Луна Лавґуд досить незвично. У неї «великі затуманені очі», і цей факт не раз підкреслюється за текстом книг - «опуклі, як ніби трохи затуманені очі», «бліді брови і очі вирячені весь час надавали їй здивований вигляд».

Луна одягається дуже екстравагантно. Вона носить намисто з корків від вершкового пива, сережки зі слив цепелінів, з'являється в поїзді «Гоґвортський експрес» в астральний-спектральних окулярах «психоделічного» забарвлення, а на матч з квідичу надягає капелюх з головою лева, яка гарчить і скалить зуби.

Такий своєрідний зовнішній вигляд дає привід для відвертих насмішок з боку оточуючих, але, схоже, Луну це абсолютно не хвилює. Луна одягається так, як хоче, і аж ніяк не має на меті шокувати або здивувати інших людей своїм зовнішнім виглядом. Коли Гаррі Поттер запрошує Луну на вечірку професора Слизорога, вона, до його радості, не вдягає спектрально-астральних окулярів або сережок з слив-цепелін. На ній срібляста мантія з блискітками (яка викликає дружне хихикання інших дівчаток), і про себе Гаррі Поттер зазначає, що вона виглядає досить мило.

У фільмі «Гаррі Поттер і Орден Фенікса» Луна з'являється босоніж,

Луна Luna.jpg

Характеристика і особливості

При всій своїй ексцентричності і прихильності дивним переконанням, Луна досить розумна і здібна чарівниця. Вона цілком успішно займається на заняттях Дамблдорової армії, бере участь в сутичці з смертижерами в Міністерстві магії. У цій битві вона виявляє не меншу відвагу, ніж грифіндорці, і при цьому на рідкість холоднокровна; часом створюється враження, що вона абсолютно позбавлена ​​страху. Їй вдається врятувати і витягнути з сутички і Джіні зі зламаною ногою, і приголомшеного заклинанням Рона. Деяким дослідникам здається, що Сортувальний капелюх допустив рідкісний промах.

Також не варто забувати, що вона вчиться на факультеті Рейвенклов, куди потрапляють тільки розумні учні. Завдяки своєму розкутому мисленні їй часом вдається знайти найнесподіваніші рішення. У п'ятій книзі вона здогадується використовувати тестралів, щоб дістатися до Лондона, в сьомий - що предметом, який шукає Гаррі, може бути діадема Рейвенклов.

У шостій книзі Луна Лавґуд стає коментатором матчу з квідичу. Замість того, щоб коментувати саму гру і оголошувати глядачам рахунок, Луна відволікається на теми, які мало пов'язані з матчем, наприклад, обговорює дивну форму хмар або стверджує, що гравець збірної Гафелпафу, Захарія Сміт хворий «неміччю невдахи». Якраз цим коментарем вона і подобається Рону.

У Луни є дивовижна здатність у всьому знаходити світлі сторони, або просто звертатися до чогось доброго, здатному підтримати в скрутну хвилину. Найбільш повно це відчув на собі майстер Олівандер, з яким міс Лавгуд провела близько чотирьох місяців в полоні у підземеллі Маєтку Мелфоїв. «Ви були мені великою розрадою в тому жахливому місці», - зізнається змучений тортурами старий і на знак вдячності дарує Луна нову чарівну паличку.

Талановита художниця. Гаррі, Рон і Герміона в сьомій книзі захоплюються розписом стін кухні в будинку Лавгуд і особливо своїми портретами і портретами Невілла і Джіні, якими Луна прикрасила стелю в своїй кімнаті. Незвичайне місце для портретів - на стелі - мабуть, пояснюється її ексцентричністю і тим, що таким чином вона може дивитися на них, лежачи на ліжку. Портрети оточені золотистою ниткою, утвореної з багаторазово виписаного слова «друзі ... друзі ... друзі ...»

Сім'я Луни

Чистота крові Луна Лавґуд прямо в тексті не згадується, проте, відомо, що її батьки були магами. Батько Луна - головний редактор журналу «Базікало», а її мати, Пандора Лавгуд, за словами Луни, була видатною чарівницею.

У дев'ятирічному віці Луна довелося пережити смерть матері. Пандора любила експериментувати, і з одним закляттям «вийшла біда». Луна спокійно каже, що смерть її матері була жахливою, і з тих пір їй буває досить сумно. Смерть сталася на очах у Луна, і тепер вона бачить тестралів.

Етимологія

Ім'я "Луна" співзвучне англійському «looney» (недоумкуватий, божевільний, божевільний): так дражнять дивакувату дівчинку однокласники.

Ймовірно, це ім'я походить від персонажа грецької міфології - музи Полігімнія, або Полімніі (Полюмніі: грец. Πολυύμνια, Πολύμνια).

Ім'я «Луна» (з наголосом на перший склад) також належить міфологічної героїні - римської богині Місяця (лат. Luna).

Kg1By7t0lBs.jpg

Джоан К. Роулінґ про Луну Лавґуд Редагувати

За словами Джоан К. Роулінґ, Луна — це свого роду антипод Герміони, оскільки світогляд Герміони повністю покладається на логіку та раціональність, а для Луни головне — віра. Герміона вважає Луну легковажною, а та в свою чергу думає, що Герміона просто обмежена. З часом Герміона прийняла Луну такою, яка вона є і перестала критикувати її дивакуваті принципи. Перша згадка у «Келиху Вогню»

Амос Діґорі. :

«…Лавґуди там вже тиждень…»

Випадкова вікі