Fandom

Вікі Гарріпедия

Луціус Мелфой

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Уперше зустрічаємося із Луціусом Мелфоєм у другій книжці про Гаррі Поттера у крамниці « Борджин і Беркс » на алеї Ноктерн, куди Гаррі потрапив через невправне користування порошком флу (хоча фактично батько Драко згадується ще в першій книжці).

Луціус — чоловік 41 року із блідим загостреним обличчям і холодними сірими очима.

Луціус дуже любив свого єдиного сина, волів бачити його лідером в усьому. Мав сподівання, що Драко стане достойним продовжувачем роду Мелфоїв. Для того, щоб підтримати синові починання в спорті, придбав всій збірній Слизерину з квідичу найновіші мітли «Німбус — 2001».

Луціус кепкує над Артуром Візлі, оскільки той, на його думку, забув про гордість чистокровного чаклуна.

Луціус — член опікунської ради. Таким чином він намагається контролювати шкільне життя сина. Завжди виступав проти директорства Албуса Дамблдора, що боровся проти Волдеморта.

У другій книзі про Гаррі Поттера підкинув щоденник Тома Редла, що був горокраксом, у книгарню « Флоріш і Блотс », де його знайшла Джіні Візлі. Дівчина довірила йому своє таємниці, тому частина душі Тома Редла, що містилися в щоденнику, заполонила розум дівчини, змусила її відчинити таємну кімнату, спричинивши напади василіска на маґлонароджених.

Після того, як план Луціуса не здійснився (Гаррі та Рон Візлі знайшли щоденник Редла та знищили його), Поттер ще й позбавив Мелфоїв родинного ельфа-домовика Добі.

Коли на уроці Догляду за магічними істотами Рубеуса Геґріда гіпогриф поранив Драко, Луціус спричинив із цього справжній скандал. Найкращим вважав би, якщо Геґрід негайно залишив школу, проте йому вдалося лише наслати представників Міністерства магії на вихованця Геґріда — Бакбика. Звісно, упереджені судді не хотіли слухати захисту ключника Гоґвортсу, тому засудили гіпогрифа до страти (проте його врятували Гаррі Поттер та Герміона Ґрейнджер за допомогою часоворота).

Уся родина Мелфоїв з'являється на фіналі чемпіонату з квідичу. Далі трапляється інцидент із родиною маґлів — декілька смертежерів у масках знущаються над ними. Цим керував Луціус Мелфой.

Також Луціус з'явився серед інших смертежерів, яких покликав Волдеморт на кладовище, де відновив власні сили. Темний Лорд сказав йому, що Мелфой розчарував його — він не намагався допомогти хазяїнові. Проте інцидент із маґлами на чемпіонаті з квідичу повеселив Волдеморта, тому він дозволив йому і надалі керувати операціями з катування маґлів.

У книзі « Гаррі Поттер і Орден Фенікса » Луціус Мелфой очолив операцію смертежерів, метою якої було отримати пророцтво Сивіли Трелоні, яке зберігалося в відділі таємниць Міністерства магії.

У Міністерстві зустрічаємо Луціуса під час розмови із Корнеліусом Фаджем. Виявляється, що Мелфой є спонсором діючого міністра магії, а натомість Фадж ухвалює закони, вигідні Мелфоєві.

Імовірно, упізнав Сіріуса Блек а в подобі собаки на вокзалі Кінґс — Крос, тому негайно повідомив Міністерство, що Блек перебуває в Лондоні. Мелфой зачаклував Стержиса Подмора (працівника Міністерства магії та члена Ордену фенікса), щоб той приніс йому пророцтво із відділу таємниць. Та за цією спробою Подмора арештували.

Луціус очолив битву у відділі таємниць Міністерства магії. Та вона закінчилася невдачею — він так і не здобув пророцтва, оскільки на допомогу Поттерові прийшли не тільки його друзі-однокласники, але й члени Ордену Фенікса.

Після цього Луціус перебував у Азкабані.

Випадкова вікі