FANDOM

Мадам Поппі Помфрі (англ. Madam Poppy Pomfrey) — медсестра в школі чаклунства Гоґвортс.

Помфри

Згадки в книгах Редагувати

«Гаррі Поттер і Філософський камінь». На початку книги допомагає Невілу Лонґботому, коли той впав з мітли і зламав зап'ястя, лікує Рона, коли того вкусила Норберта, а в кінці книги доглядає за Гаррі Поттером, постраждалим в битві з професором Квірелом.

"Гаррі Поттер і таємна кімната". Доглядає за постраждалими від Василіска студентами, а також за Гаррі Поттером після падіння з мітли під час гри в квідич і удару зачарованого бладжера. Лікує перетворилася в напівкішку Герміону (та провела в шкільній лікарні близько двох місяців). Разом з Помона Спраут створює мікстуру з кореня мандрагор для лікування жертв василіска.

«Гаррі Поттер і в'язень Азкабану». Відразу ж після приїзду в школу намагається нагодувати Гаррі лікувальним шоколадом - в той рік вона користувалася їм дуже часто. Лікує потерпілого від падіння з мітли Гаррі Поттера. Так само до Мадам Помфрі надійшов поранений після «сварки» з Бакбиком - Драко Мелфой. Ненароком зламана Сиріусом нога Рона і напад дементорів на Гаррі, Герміону і Сіріуса в фіналі книги теж стає об'єктом лікування медсестри.

"Гаррі Поттер і кубок вогню". Чергує під час випробувань Тричаклунського турніру в наметі, надає допомогу постраждалим учасникам, а після відродження Волдеморта - і Гаррі Поттеру.

"Гаррі Поттер та орден фенікса". Лікує постраждалих в Битві у Відділі таємниць учнів, членів ДА і Долорес Амбридж після звільнення з полону кентаврів.

"Гаррі Поттер та напівкровний принц". Доглядає за Роном Візлі після його отруєння отруєної медовухою в кабінеті Слизорога, і за Гаррі Поттером, після того Кормак Маклагген бладжером пробив йому голову на квідічном матчі.

Залишається під питанням, чи намагалася мадам Помфрі вилікувати Кеті Белл після випадку з проклятим намистом, або дівчину відразу відправили в лікарню Св. Мунго. Можливо, цілитель Гогвортсу надала першу допомогу, але за станом Кеті було зрозуміло, що вона потребує всебічного лікування.

Після сутички Гаррі Поттера і Драко Мелфоя останній виявився в смертельній небезпеці, тому що Гаррі через незнання застосував закляття Сектумсемпра. Прибіг на місце дуелі Северус Снейп сказав контрпрокляття і страшні рани Мелфоя затягнулися, професор радить застосувати до ран настойку бадьяна, тоді може не залишитися навіть шрамів. Ймовірно, мадам Помфрі усунула наслідки поєдинку остаточно.

"Гаррі Поттер і смертельні реліквії". Лікує студентів, що покарали нові вчителі-смертижери Амікус і Алекто Керроу. Під час Битви за Гогвортс разом з Аргусом Філчем керує евакуацією учнів. Надає допомогу пораненим у фінальній битві, організувавши в Великій залі імпровізований лазарет.

Характер і робота Редагувати

Жінка середніх років, досить досвідчена в медичній магії. Завідує лікарнею Гогвортсу, здатна швидко і якісно вилікувати більшість захворювань і травм, що відбуваються з учнями і співробітниками школи. Не має звички ставити зайві питання.

X 294b1bcc

Мадам Помфрі працювала в Гогвортсі ще за часів, коли там навчалися Джеймс Поттер і його друзі. Вона знала таємницю Римуса Люпина, і під час його навчання в школі кожен місяць перед повним місяцем супроводжувала його до Войовничої Верби, звідки починався тунель, що веде в Верескливу халупу. За характером мадам Помфрі нагадує Мінерву Макгонегел: та ж прямолінійність поглядів і висловлювань, той же високий професіоналізм, та ж відданість своїй справі.

Наприклад, коли Гільдерой Локарт «вилікував» перелом руки Гаррі Поттера вельми оригінальним способом, просто прибравши з руки все кістки, Поппі Помфрі, нітрохи не соромлячись, назвала «великого чарівника» учителем-недотепою. Але якщо професорка Макгонегел - людина вельми сувора і вольова, то Поппі набагато м'якше і, як би це точніше висловитися, жаліслива. Мадам Помфрі майже ніколи не покидає лікарні: завжди є ймовірність, що її послуги терміново знадобляться. Винятки трапляються вкрай рідко. Так, під час випробувань Тричаклунського турніру медсестра Гогвортсу перебувала поруч з місцем випробувань в спеціальному наметі, щоб якомога швидше надати медичну допомогу учасникам, якщо ті в ній будуть потребувати.

«Вона ніколи не задає зайвих питань» - це говорить Гаррі Герміоні в 2 книзі, коли вона за допомогою багатозільної настійки перетворилася в гібрид людини і кішки, хоча настійку відноситься до заборонених.