Fandom

Вікі Гарріпедия

Майк Ґреґорович

323статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Майк Ґреґорович (англ. Mykew Gregorovitch) — знаменитий майстер чарівних паличок, мабуть, так само шанований у Східній Європі, як Олівандер у Великобританії. Ґреґорович — людина вельми похилого віку, на початку ХХ століття він уже був відомим майстром.

Тоді ж він зробив велику помилку: в рекламних цілях він розповідав своїм клієнтам, що володіє Старшою паличкою. Мовляв, я вивчаю її магічні властивості і намагаюся застосувати ці секрети у своїх творах. Скінчилося тим, що молодий Ґелерт Ґріндельвальд викрав Старшу паличку у майстра і з її допомогою намагався підпорядкувати собі весь світ.

Ґреґорович залишає бізнес і намагається сховатися. Віктор Крум говорить про те, що він, ймовірно, був одним з останніх клієнтів майстра, а паличка Крама була куплена не пізніше осені 1994 року. Лорд Волдеморт займається пошуками Ґреґоровича особисто, вважаючи, що Старша паличка все ще у нього. Знайшовши майстра, він піддає його тортурам. Нічого не добившись, він проникає в його думки і дізнається про давнє викрадення. Потім, не відчуваючи більше в старому потреби, Темний Лорд вбиває Ґреґоровича. 

Випадкова вікі