FANDOM

Марджорі Ейлін Дурсль (англ. Marjorie Eileen Dursley) — старша сестра Вернона Дурслі, незаміжня і бездітна, що обожнює рідного племінника Дадлі і своїх дванадцять собак, особливо бульдога Злидня.

Марджорі Дурсль відчуває приязнь тільки до людей і тварин своєї статури. Мардж потай закохана у свого сусіда, полковника Фабстера, який наглядає за її собаками, коли вона їде. Він ніколи не одружиться з нею, тому що вона просто жахлива людина. Ця нерозділене пристрасть знаходить своє вираження в огидному відношенні до інших людей. Тому ні кістлява дружина Вернона Петунія, ні худенький племінник Петунії Гаррі Поттер не порушують у неї родинних почуттів. Але якщо Петунію вона підколює поволі («Нічого не хочу сказати поганого про твоїх рідних, Петунія, але сестра у тебе була нікудишня»), то з Гаррі вона абсолютно не соромиться. Взагалі-то вона спочатку була за те, щоб віддати цього малюка до притулку. 

Вернон з Петунією її не слухали, і вона не втомлюється їм про це нагадувати. Особливо Петунії. Адже Вернон, як давно, видать, підмітила його сестриця, робить в кінці-кінців так, як скаже дружина. Гаррі вона тихо ненавидить, що видно неозброєним оком. Тим більше, що такі поняття як такт і ввічливість тітоньці Мардж абсолютно не ведені. Те Задар Дадлі подарунками, ні фантика не даючи Гаррі, а на сироту тільки покоси: як, досить прикро це для нього? Те спустить на нього свого Злидня і буде заходитися від сміху, спостерігаючи як шестирічна дитина кілька годин сидить на дереві, боячись бульдожими зубів. Але час не стоїть на місці.

І тітонька не помічає, що Гаррі-то виріс, і вже не має наміру зносити її образи. Одного разу вона таки перегнула палицю і довела Гаррі своїми єхидними зауваженнями про його батьків до сказу. Маленький чарівник настільки вийшов з себе, що, сам не знаючи як, роздув тітку до розмірів невеликого дирижабля, і її довелося ловити по всьому графству. Двох представників відділу по скасуванню випадкової магії довелося направити з Міністерства Магії, щоб розібратися з цим випадком і модифікувати пам'ять тітки Мардж. З тих пір Дурслі не запрошують Мардж погостювати у них, коли з ними живе Гаррі, і він ніколи її більше не бачить.

Коментар Дж. К. Роулінг Редагувати

Я шкодую, що зробила тітоньку Мардж персонажем розводящим бульдогів, так як тепер знаю, що це не агресивна порода. У моєї сестри є бульдог і він наймиліша і ласкава собака яку ви тільки можете сподіватися зустріти. З іншого боку, вони виглядають сердитими і вже тільки за зовнішньою подібністю підходять тітоньці Мардж.

Випадкова вікі