Fandom

Вікі Гарріпедия

Меггі Сміт

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Меггі Сміт (англ. Maggie Smith), уродж. Маргарет Наталі Сміт (англ. Margaret Natalie Smith) (28 грудня 1934) — провідна англійська актриса повоєнного часу. П'ятикратна лауреатка премії BAFTA в номінації «Найкраща актриса».

Біографія Редагувати

Батько — професор Оксфордського університету. Навчалася в Оксфорді, де і відбувся її сценічний дебют. Перша професійна роль у театрі — Віола на «Дванадцятій ночі» (1952). З 1959 в трупі театру Олд Вік, що спеціалізується на шекспірівському репертуарі.

У кіно Сміт грала переважно ролі суворих і характерних персонажів, таких як Мінерва Макґонеґел у фільмах про Гаррі Поттера. Неодноразово номінувалася на премію «Оскар» і двічі вигравала її. У 1989 р. отримала право додати до свого імені почесний титул Dame (жіночий аналог дворянського титулу "сер").

Від шлюбу із сером Робертом Стівенсом (одним з видатних акторів свого покоління) у Меггі Сміт є двоє синів. Обидва актори, молодший відомий по ролі головного злодія у фільмі «Помри, але не зараз». Близька подруга Меггі Сміт — леді Джуді Денч. Вони разом знімалися у Франко Дзефіреллі у стрічці «Чай з Муссоліні» у 1999.

Озвучувала леді Блубері в мультфільмі "Гномео та Джульєта" 2011 року.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі