FANDOM

Місіс Норіс (англ. Mrs. Norris) — кішка завгоспа Гоґвортса, Арґуса Філч. Шерсть у неї сіро-попелястого

кольору, з темними смугами і мітками навколо червонуватих очей. Між Філчем і його кішкою є якась, схоже, магічна, зв'язок: якщо Місіс Норріс бачить якесь порушення порядку в коридорах Гоґвортс, то через хвилину на «місці злочину» з'являється її господар. Можливо, в Місіс Норіс тече кров кнізлів.

Фільми Редагувати

  • Місіс Норріс з фільму — кіт породи мейн кун. Про це свідчить характерна буква «М» в забарвленні на лобі кішки і її видатні розміри.
  • Роль місіс Норріс зіграли два кота і кіт породи мейн-кун : Максимус, Томмі і Аланіс. За словами Девіда Бредлі, великого любителя кішок, зіграв Аргуса Филча, у кожного звіра були свої особливості.
  • Щоб надати Місіс Норріс більш значний вид, на котів-акторів одягали нашийники з шматочками штучного хутра відповідного забарвлення, а шерсть взъерошивали і фіксували нетоксичним гелем.
  • Місіс Норріс в фільмі з'являлась очі червоного кольору, то з очима бурштинового кольору. Очі перекрашивались при монтажі.
  • Кам'яні підлоги на знімальному майданчику Замку Хогвартс були дуже холодні. Тому на час зйомок всіх епізодів з кішками обов'язково включали обігрів, щоб тварини не замерзли.
  • У деяких сценах використовували аниматорный макет кішки. У другому фільмі Місіс Норріс зустрілася поглядом з василиском і заціпеніло. На екрані нерухома кішка — це аниматорный макет.

Цікаві факти Редагувати

  • У романі місіс Норріс грає таку ж декоративну роль для містера Филча, яку відіграє Ікло для Рубеуса Геґріда.
  • У романах Джоан Роулінг деякі персонажі названі іменами реальних людей або літературних персонажів. Так, місіс Норріс — це персонаж з роману Джейн Остін «Менсфілд-парк», вельми шкідлива тітка.

Появи Редагувати

Книги:

  • Гаррі Поттер і Філософський камінь (ist)
  • Гаррі Поттер і Таємна кімната
  • Гаррі Поттер і в'язень Азкабану
  • Гаррі Поттер і Кубок Вогню
  • Гаррі Поттер і Орден Фенікса
  • Гаррі Поттер і Принц-полукровка
  • Гаррі Поттер і Дари Смерті
  • Гаррі Поттер. Фантастичні істоти

Фільми:

  • Гаррі Поттер і Філософський камінь (фільм)
  • Гаррі Поттер і Таємна кімната (фільм)
  • Гаррі Поттер і в'язень Азкабану (фільм)
  • Гаррі Поттер і Кубок вогню (фільм)
  • Гаррі Поттер і Орден Фенікса (фільм)
  • Гаррі Поттер і Принц-полукровка (фільм)
  • Гаррі Поттер і Дари Смерті: Частина 2

Ігри:

  • Гаррі Поттер і Філософський камінь (гра)
  • Гаррі Поттер і Таємна кімната (гра)
  • LEGO Гаррі Поттер: роки 1-4
  • LEGO Гаррі Поттер: роки 5-7