FANDOM

Наджіні (англ. Nagini) - величезна отруйна змія зеленувато - коричневого відтінку, що належить лорду

Serp

Волдеморту Один з його горокраксів, створений після вбивства садівника Френка Брайса.

Історія Редагувати

"Гаррі Поттер і кубок вогню". Перша згадка. Волдеморт частково повернув собі тіло і вже зміцнів настільки, що став здатний знову розділити свою душу. Але для підтримки його в життєздатному стані потрібно суміш крові єдинорога і отрути Наджіні (Темний Лорд просить Червохвоста подоїти змію). При цьому Наджіні повідомляє своєму господареві про появу небажаного свідка (садівника Френка Брайса), якого Волдеморт тут же вбиває.

"Гаррі Поттер та орден фенікса". Волдеморт, керуючи своєю змією (в ній знаходиться частина його душі), намагається проникнути в Міністерство магії. Гаррі Поттер уві сні бачить, як Наджіні напала там на містера Візлі. Сон його настільки реалістичний, що хлопчик ні хвилини не сумнівається в його правді

"Гаррі Поттер та напівкровний принц". Гаррі дізнається, що Наджіні - один з горокраксів Волдеморта.

"Гаррі Поттер і смертельні реліквії". Під час наради смертежерів в маєток Мелфоїв Наджіні поїдає Чаріті Бербідж, вбиту перед цим Волдемортом. Надалі змія ховається в тілі Батільди Беґшот і намагається зловити Гаррі, який прийшов в будинок старої чарівниці. Під час битви за Гогвортс Наджіні вбиває професора Снейпа в Верекливій хатині за наказом Волдеморта, а в подальшому її обезголовлює Невіл Лонґботом за допомогою меча Ґодрика Ґрифіндора.

Опис Редагувати

У фанатському середовищі утвердилася думка, що випущений Гаррі Поттером на волю в червні 1991 року Боа констріктор і Наджіні - один і той же персонаж. На підтвердження своїх слів фанати посилаються на якесь інтерв'ю Джоан Роулінг, але ніхто не може точно дати посилання на цей текст.

Тим часом, відмінності між цими двома зміями дуже істотні. Боа констріктор - це латинська назва удава звичайного, поширеного в Південній Америці. Цей удав коричневого кольору, не отруйний, харчується птахами, дрібними звірятами та рептиліями. Полює, як всякий удав: обвивається навколо жертви, душить її, а потім заковтує цілком, після чого кілька днів лежить нерухомо, переварюючи харч. У першій книзі Дадлі Дурслі тягне батьків до тераріуму, де лежить «найбільша змія», здатна навіть розчавити автомобіль дядька Вернона. І це - ще одне непряме підтвердження, що мова йде про удава.

Наджіні, судячи з опису, зелена отруйна змія близько чотирьох метрів в довжину, прикрашена ромбоподібним візерунком. Вона, як кобра (недарма Роулінг дала їй ім'я королівської кобри), здатна підняти тіло вертикально (що жоден удав не в змозі виконати). Вона не душить жертву.

Крім того, існують і інші відмінності: Боа Конкстріктор був випущений Гаррі влітку 1991 року в Лондоні, а Наджіні була створена як горокракс в проміжку між 1993 по 1994 року (після вбивства Берти Джоукінз) в Албанії, за багато сотень кілометрів від Англії. Навіть, якщо допустити, що Боа все ж вирушив, як він сказав Гаррі, додому в Бразилію, дуже дивно побачити його абсолютно в іншому місці, в Європі, в напрямку абсолютно протилежному.

Разом з тим, жодна кобра не здатна проковтнути людини - просто через недостатність для цього власних розмірів. Можна припустити, що отримавши Наджіні, Волдеморт збільшив її магічним впливом (з метою підвищення її «бойових якостей»).