Fandom

Вікі Гарріпедия

Нарциса Мелфой

320статей у
цій вікі
Add New Page
Коментар1 Share

Нарциса Мелфой (англ. Narcissa Malfoy) — родичка Сіріуса Блека, сестра Белатриси Лестранж, і Андромеди Тонкс. Представниця старого чаклунського шляхетного роду, вгодила родичам тим, що вийшла заміж за чистокровного чаклуна.

Уперше зустрічаємо Нарцису під час фіналу кубку з квідичу.

У книзі Гаррі Поттер і Напівкровний Принц Драко разом із матір'ю зустрічають Поттера та його друзів у крамничці мадам Малкін. Нарциса попереджує їх, що якщо вони ще раз спробують напасти на її сина, це стане їх останнім закляттям. Вона попереджає Поттера, що Дамблдор не завжди зможе його захищати.

Нарцису охопив відчай, коли вона дізналася, що Волдеморт доручив Драко вбити Дамблдора. Її чоловік вже перебував в Азкабані, тож вона не хотіла склавши руки дивитися, як Темний Лорд відбере в неї ще й єдиного сина.

Тому вона разом із сестрою Белатрисою Лестранж вирушила у Прядильний кінець — до помешкання Северуса Снейпа. Там вона благала його, щоб він вмовив Волдеморта від плану вбити Дамблдора руками Драко — адже він ще зовсім дитина.

Белатриса змусила Снейпа заприсягтися з використанням закляття Довіри, що він буде дбати про Драко, і якщо той не зможе виконати завдання, продовжить його за нього.

Випадкова вікі