FANDOM

Файл:Y 855ba1f6.jpg
Настійки (зіллєваріння) — дисципліна, що вивчає склад магічних настоянок (аналог алхімії). Потребує від учнів повної сконцентрованості на предметі.

Є обов'язковим предметом до п'ятого курсу. Надалі кожен учень вибирає програму для себе персонально.

Із першого по п'ятий курс дисципліну Зіллєваріння в Гаррі Поттера викладав Северус Снейп.

Професор Снейп відповідально виконував свої обов'язки. Відносився до тієї категорії педагогів, що без зайвих зусиль можуть зберігати в класі тишу. Упереджено відносився до учнів, що не сумлінно відносилися до його дисципліни. Також у відношенні професора до Гаррі Поттера відіграло роль його ставлення до батька учня, Джеймса Поттера.

Професор Снейп, як і необхідно для вчителя, надавав необхідної ваги своєму предметові. На першому уроці Гаррі Поттера професор говорив:

« Я й не сподіваюся, що ви справді збагнете всю красу повільного кипіння казана, коли навколо клубочиться пара, всю невловну силу рідини, яка розтікається людськими судинами, одурманюючи розум і заворожуючи почуття...Я можу вас навчити зберігати в пляшках славу, готувати популярність, навіть закорковувати смерть...  »

Професор Снейп за сумісництвом був педагогом гуртожитку Слизерин, тому учням інших гуртожитків його уроки подобалися менше. Деякі учні відверто боялися професора, Гаррі Поттер разом із друзями завжди ненавиділи професора Снейпа та підозрювали його у всіх злочинах, що відбувалися в школі.

До Северуса Снейпа та після нього дисципліну викладав Горацій Слизоріг.

Випадкова вікі