FANDOM

Невіл Лонґботом (англ. Neville Longbottom) — один з ключових персонажів в серії романів про Гаррі Поттера англійської письменниці Джоан К. Роулінг. Навчався в школі Гогвортс на факультеті Гріффіндор, на тому ж курсі, що і Гаррі Поттер. На перших курсах був досить неуважний, забудькуватий і незграбний. З усіх дисциплін, що вивчаються в Гогвортсі, найбільше досяг успіху в травологіі. Згодом став професором Гогвортсу з цього предмету.

Сирота при живих батьках Редагувати

Батьки Невілла - колишні аврори, члени першого Ордена Фенікса. Після зникнення Волдеморта вони потрапили в руки смертежерів. Белатриса Лестранж з трьома смертежерами Барті Кравчем-молодшим і з своїм чоловіком Родольфусом Лестранжем катувала їх закляттям Круціатус, поки вони не зійшли з розуму. На даний момент Френк і Аліса Лонгботом знаходяться в лікарні святого Мунго. Невілл живе з бабусею і відвідує батьків, але соромиться розповідати про них.

Живучи зі своєю бабусею, Августою Лонгботом, Невілл довгий час не демонстрував своїх магічних здібностей, звичайних для дітей його віку. З цієї причини родичі вважали його сквібом, а двоюрідний дядько Елджі неодноразово намагався його налякати і спровокувати таким чином прояв магії. Одного разу він його трохи не втопив, зіштовхнувши з пірсу. У першій книзі Невілл, познайомившись зі своїми майбутніми одногрупниками, розповів і про інший подібний випадок: «Коли мені було вісім, Елджі зайшов до нас на чай, зловив мене і висунув за вікно. Я висів там вниз головою, а він тримав мене за щиколотки. І тут моя двоюрідна тітка Енід запропонувала йому тістечко, і він випадково розтиснув руки. Я полетів з другого поверху, але не розбився, - я немов перетворився в м'ячик, відскочив від землі і пострибав униз по доріжці. Вони всі були в захваті, а бабуся навіть розплакалася від щастя ». Як би там не було, але родичі були просто щасливі, коли Невілл отримав лист про зарахування в Гогвортс.

Пророцтво, вимовлене Сивілою Трелоні наголошувала, що гряде той, хто зможе зупинити Темного Лорда, народжений батьками, тричі кидали йому виклик, народжений в кінці сьомого місяця, і Волдеморт, сам того не відаючи, дасть йому силу, здатну знищити його самого. Це пророцтво підходило двом хлопчикам - Гаррі Поттеру і Невілу Лонґботому. Волдеморт дізнався про пророцтво і вибрав Гаррі, вирішивши його позбутися в дитинстві, і власне, нагородив його силою - захистом матері. Невіл ж про пророцтво не знає, примітно, що саме він у Відділі Таємниць розбив запис цього самого пророцтва.

Навчання в Гоґвортсі Редагувати

З першого по четвертий курс

У першій книзі Невіл Лонґботом - дуже розсіяний, невпевнений у собі хлопчик. Здається дивним, що Сортувальний Капелюх, нехай і після довгих роздумів, визначив його до Ґрифіндору (хоча Невілл просився в Гафелпаф). Невілл абсолютно не справляє враження сміливця. Недарма слизеринці потішаються над ним щосили. Тільки під кінець навчального року Невілл дає їм відсіч. У прямому сенсі - кулаками. Слизеринці перестають відпрацьовувати на Лонгботом свої закляття, хоча і не пропускають нагоди сказати йому якусь гидоту.

Протягом усього роману ми по чуть-чуть знайомимося з бабусею Невілла, Августою Лонгботом, і стає зрозуміло, чому її онук виріс таким невпевненим в собі. Станеш тут невпевненим, коли тебе кожен день порівнюють з батьком (який, до речі сказати, зараз мало чим відрізняється від рослини), і кожен раз - не в твою користь. Втім, бабуся по-своєму любить Невілла, і це теж відчувається.

Поступово Лонгботом позбавляється від своєї невпевненості. В основному - сам, але іноді йому все-таки допомагають. Так, Гаррі каже йому ще на першому курсі: «Ти - студент Грифіндора, а де опинився цей Мелфой? У брудній дірі під назвою «Слизерин»? »Ні, Гаррі просто намагався підбадьорити Невіла, але хлопчикові багато і не треба. Він запам'ятав ці слова. Вельми відчутний поштовх до підвищення самооцінки Лонгботом дав професор Дамблдор. В кінці першого курсу змагання між факультетами вигравав Слизерин. Але за порятунок філософського каменю директор дає Ґрифіндору призові очки. Рону - за найкращу шахову партію в історії Гогвортсу, Герміоні - за сміливість перед обличчям полум'я, Гаррі - за видатну хоробрість ... Ґрифіндор і Слизерин зрівнялися за очками. І тут, несподівано для всіх, Дамблдор дає 10 очок Невіллу за вміння протистояти не тільки ворогам, а й друзям, справедливо зауваживши, що відстоювати правду треба в будь-якому випадку. Саме ці 10 очок і приносять перемогу рідному факультету. Дамблдор сказав про них в останню чергу, тим самим зробивши Лонгботом героєм дня. Дуже йому не завадить ...

Невилл Долгопупс.jpg

Наступну підтримку Невілл отримує більше ніж через рік. Від нового викладача захисту від темних мистецтв професора Люпина. На кинуту Северусом Снейпом фразу «Не довіряйте нічого складного Невіл Лонґботом. Він нічого не зможе зробити, якщо йому не підкаже міс Грейнджер », Люпин підкидає брови будиночком:« Невілл? А я як раз хотів йому дати дуже важливе завдання. Упевнений, що він впорається ... »І Невілл намагається з усіх сил. І дійсно, легко перемагає на уроці ховчика.

П'ятий курс

За весь час навчання у Невілла не було друзів. Гаррі подружився з Роном, Шеймус - з Діном, а Невілл завжди був один. Він ні в кого з однокурсників не був у гостях і не запрошував до себе. За п'ять років не було кому навіть запитати у нього, а де, власне, його батьки. Лише на п'ятому курсі випадково виявилося, що ті знаходяться на постійному лікуванні в лікарні св. Мунго.

Переломним моментом для Невілла став масова втеча з Азкабану Смертежерів, зокрема тих, хто був причетний до катувань його батьків]. З цього дня характер Невілла поступово змінюється. Хлопець стає більш зібраним, цілеспрямованим. Гаррі зазначає, що на заняттях ДА Лонгботом тренується із завидною завзятістю. Тільки Герміоні вдається вивчати нові заклинання швидше Невілла.

Приблизно з середини п'ятої книги Невіл Лонґботом починає грати в сюжеті все більш помітну роль. Він з'являється разом з Гаррі, Роном, Герміоною, Джіні, і Луна в Відділі Таємниць міністерства магії , де в якийсь момент залишається єдиним соратником (саме «соратником») Поттера: інші друзіі так чи інакше виявилися виведеними з бою. . Дивно, але позбавлений чарівної палички (вона зламалася в бою), з розбитим обличчям, схоплений Беллатриисою, він не хоче здаватися. І кричить Гаррі, щоб той ні в якому разі не віддавав смертежерам запис Пророцтва. Навіть заради нього, Невілла.

InquistorialSquadOffice.jpg

Шостий курс

У житті Невілла настає деяке затишшя. Зміни в його житті не надто помітні сторонньому погляду, але дуже значні для самого Лонгботома. Тепер бабуся не нарікає на його забудькуватість і незібраність, а відверто пишається онуком після Битви в Відділі таємниць. І навіть анітрохи не лає його за поламану паличку батька. Навпаки, вона купує йому нову у кращого англійського майстра. Правда, вона все ще намагається нав'язати хлопчикові свою думку, змусивши його вибрати курс трансфігурації замість подобається йому курсу заклинань, але тут Невілл несподівано отримує підтримку і схвалення декана факультету професора Макгонегел: «Пора б Вашої бабусі, Лонгботом, пишатися таким онуком, який у нього є, а не таким, яким він на її думку повинен бути ».

Заняття ДА після звільнення Амбридж припинилися і Невілл сумує за цим урокам. Час від часу він перевіряє чарівний ґалеонів: раптом Гаррі оголосить збір Армії? В кінці навчального року це відбувається. У складі тієї ж групи, яка боролася у Відділі таємниць, (Рон, Герміона, Джіні і Луна) він примикає до членів Ордена Фенікса, що відобиває напад смертежерів на Гогвортс . Напад було відбито, але своє завдання смертижери виконали: директор Гогвортсу, Альбус Дамблдор, був убитий.

Сьомий курс

Hogheadpassage.jpg

Кілька місяців по тому Міністерство магії було захоплено смертежерами і їх прихильниками. У магічному суспільстві встановилися нові порядки. Невілл, як чистокровний чарівник, був зобов'язаний закінчити Гогвортс, хоча в Школі тепер заправляли Амікус і Алекто Керроу, поплічники Волдеморта, а директорське крісло зайняв вбивця Дамблдора Северус Снейп]. Провчившись пару місяців і побачивши, в яку катівню перетворюється улюблений Гогвортс, Невілл піднімає студентське опір. Спочатку він намагається вступати в суперечки з сестрою і братом Керроу, але Керроу не відрізняються особливим розумом. Тому на всі питання у них одна відповідь: Круціатус. Втім, Невілл готовий платити і таку ціну за право висловлювати свою думку, за підтримку в інших студентах надій на закінчення влади Волдеморта. Восени 1997 року Невілл, Луна і Джіні намагаються викрасти Меч Грифіндора. При цьому, правда, вони були відразу спіймані, накладене ж на них покарання у вигляді відпрацювання у Гегріда виявилося набагато м'якше, ніж багато інших, яким піддавалися інші студенти за менші провини.

Невілл не опускає руки ні після Різдва, коли Луну Лавґуд смертижери зняли прямо з поїзда, що віз її додому, ні після Пасхи, коли в школу не повернулася і Джіні Візлі.

Коли поведінка Невілла в школі стало зовсім загрозливим, смертижери навідалися до його бабусі ... Якщо вони думали, що самотню бабусю Августу Лонгботом можна буде взяти голими руками, вони жорстоко помилилися. З легкістю здолавши супротивників, вона змушена була тікати з дому, але, навіть живучи приховано у знайомих, знаходила можливість надсилати листи онукові, всіляко підтримуючи його морально. І дійсно, Невілл тепер повністю виправдовував слова гордості, якими бабуся наповнювала ці листи.

Примітно, що у фінальній битві Невілл вбиває Наджіні мечем Ґодрика Ґрифіндора. А його може вийняти з капелюха «тільки істинний ґрифіндорець».

Невилл во время битвы за Хогвартс.jpg

Подальша доля

Останнє, що ми дізнаємося про Невіла - це те, що найпізніше через 19 років після «Битви за Гогвортс» він став професором Лонгботом і викладає в Гогвортсі травологію. Однак він як і раніше підтримує дружні зв'язки з колишніми однокурсниками.

В одному з інтерв'ю Дж.Роулінг сказала, що Невілл одружився з Ханною Аббот, яка стала власницею «Дірявий казана». По крайней мере, до 2014 року подружжя жило в кімнаті над баром, але потім вирішили перебратися ближче до Гогвортсу, де Невілл викладав, а Ханна збиралася стати шкільним цілителем. У 2014 році Невілл разом зі своїми друзями, колишніми членами Дамблдорової армії, побував на фінальному матчі Чемпіонату світу з квідичу в Аргентині. Протягом матчу він весело спілкувався з Гаррі Поттером і доглядав за своїм хрещеником, Албусом Поттером. Також як і всі товариші, він радів перемозі Збірній Болгарії в матчі.

Випадкова вікі