FANDOM

Ньютон Артеміс Фідо «Ньют» Саламандер (англ. Newton Artemis Fido «Newt» Scamander) — відомий магозоолог і письменник в світі чарівників. У школі Гоґвортс навчався в Гафелпаф.

Біографія Редагувати

Дитинство і Гоґвортс Редагувати

Ньютон Скамандер народився в 1897 році. Інтерес до чарівних тварин він успадкував від своєї матері, яка з величезним ентузіазмом розводить гиппогрифів. З семи років хлопчик регулярно розчленовував мурлокомль. У 1908 році Саламандер вперше відправився з Гогвортс, де розподіляє капелюх направила його на факультет Гафелпаф. У школі особливо зблизився з дівчиною на ім'я Лета Лестранж, яка, як і Ньют, відчувала великий інтерес до різних магічних істот. В кінцевому рахунку через любов до тварин різного ступеня дикості його і виключили з Гогвортсу - один з його вихованців піддав небезпеці людське життя (незважаючи на те, що Дамблдор заступився за нього).

Початок кар'єри в Міністерстві Редагувати

Після цього містер Скамандер поступив на роботу в Міністерство магії, до відділу регулювання магічних популяцій і контролю над ними. Два роки, проведені в Бюро переселення домовиків, він пізніше називав до неймовірності нудними. Потім його перевели в Сектор фантастичних звірів, де завдяки глибоким знанням про незвичайних магічних істот містер Скамандер швидко просунувся по службі.

Пригоди в Нью-Йорку Редагувати

У 1925 році Скамандер відправляється в подорож з метою поглибити свої пізнання про фантастичних істот і місцях їх проживання. Після мандри по Екваторіальної Гвінеї, в грудні 1926 року молодий чоловік зупиняється в Нью-Йорку. Опинившись в місті, його увагу привертає мітинг організації «Другий Салем», під час чого одна з звіряток, захована в валізі Ньюта, вибирається в світло і, помітивши її, він починає погоню. Під час переслідування, в банку магозоолог стикається з маглом Якобом Ковальські, що призводить до плутанини з валізами. Чарівна валіза виявляється у Якова, який, бажаючи якомога швидше сховатися від Ньюта, дає драла.

Ексцентричний Скамандер накликає на себе увагу колишнього аврора Магічного конгресу Сполучених Штатів Америки, Порпентіни Голдштейн. Вона, що є свідком застосування магії Скамандера на Ковальські, спершу наполягає на явку в магічний конгрес, але через брак доказів (чемоданчик, з яким вони з'явилися в адміністративну установу магів США, виявився повний булочок Якоба) Скамандер виходить сухим з ​​води. Потім вони мчать на пошуки Ковальські і відновлюють зруйнований істотою з валізки поверх. Виявляється, добра частина звірів виявилася на волі. Незабаром тріо є в будинок Голдштейн, де Скамандер знайомиться з сестрою дівчини, Куїні.

Скамандеру доводиться почати пошуки втікачів істот і в цій місії він, пройшовши через певні перешкоди, викликані специфікою тварин, справляється. У певний момент, після затримання чарівного бегемота, Тіна доставила чемоданчик, в якому знаходилися Ньют з Якобом, в МАКОСША. Після нетривалого допиту, Ньюта, а заодно і Тіну, засудили до смерті, проте їм вдалося врятуватися. Крім того, Ньют стикається з обскуром і допомагає МАКОСША в битві з Персивалем Грейвсом, під личиною якого насправді переховувався темний чарівник Геллерт Гріндевальд

По завершенні пригоди Скамандер залишає Нью-Йорк, обіцяючи ще зустрітися з Тіною і особисто презентує їй свою книгу «Фантастичні звірі і де їх шукати». Вперше ця книга була опублікована в 1927 році і стала справжнім бестселером.

Подальша доля Редагувати

По суті, саме зусиллями Скамандера в 1947 році був створений Реєстр перевертнів, але головним своїм досягненням він вважає прийняту в 1965 році заборону на експериментальну селекцію, що перешкоджає створенню нових, що не піддаються приручення монстрів на території Британії. Співпраця містера Скамандера з Комітетом по Вивченню і Стримування Драконів сприяло його численним дослідним експедиціям за кордон, під час яких він крім усього іншого займався збором матеріалів для свого знаменитого на весь світ бестселера Фантастичні звірі: місця проживання.

У 1979-му році Ньют Саламандер був нагороджений Орденом Мерліна другого ступеня за свої заслуги в галузі вивчення магічних тварин - магозоологіі. Також він був поміщений на картку від шоколадної жабки.

Станом на 1990-ті, Скамандер знаходиться у відставці і проживає в графстві Дорсет разом зі своєю дружиною Тіною Голдштейн і трьома домашніми вихованцями - Жмиров, яких звуть Боксером, Міллі і Скакалкою. Відвідав Гогвортс під час навчального року 1993-1994, з якою метою - достеменно невідомо.

Особистіссть і риси характеру Редагувати

Скамандер досить ексцентрична і принципова людина. Відчуває себе більш комфортніше в оточенні звірят, ніж людей. Нейтрально ставиться до маґлів. Також є досить моральним, приходить в шок і обурення від жорстокості людей в ставленні до тварин і собі подібних

Скамандер невпинно досліджував магічних істот, черпаючи нову інформацію про них, подорожуючи по всій земній кулі. Вважається авторитетним чарівником в області магозоологіі, його праці продовжують залишатися шанованими в чарівному співтоваристві.

Етимологія Редагувати

Ім'я Ньютон, можливо, вказує на відомого англійського математика Ісаака Ньютона.

Артеміс - це ім'я грецької богині полювання.

Фідо - це популярна кличка собаки, а також латинське слово, що означає «Я довіряю».

Його прізвисько «Ньют» («Newt») означає тритона.

Прізвище Саламандер звучить як «саламандра».