FANDOM

Файл:158295613.jpeg
Німфадора "Дора" Тонкс - персонаж серії книжок англійської письменниці Дж. Ролінґ про Гаррі Поттера . Тонкс - метаморфомаг, аврор. Загинула в "Гаррі Поттері і Смертельних реліквіях" при битві за Гогвортс.

Родина Редагувати

Андромеда Блек - мати Німфадори - чистокровна чаклунка. Оскільки її родина підтримувала ідею чистокровності, то перестала вважати Андромеду своєї родичкою після того, як вона вийшла заміж за маґлонародженого (Теда Тонкса). Андромеда дуже схожа на свою сестру Белатрису Лестранж.

Німфадора Тонкс одружилася з вовкулакою Ремусом Люпином, чим також викликала критику з боку родичів. Народила від нього сина Теда.

Зовнішній вигляд Редагувати

Дора описується авторкою як молода чаклунка із блідим серцеподібним обличчям.

Оскільки Тонкс - метаморфомаг, то може з легкістю змінювати свій вигляд, зокрема, колір волосся. Найчастіше носила рожеве волосся, та деколи змінювала його на біле. Після битви в відділі таємниць Міністерства магії її волосся довгий час було мишачого кольору.

Магічні здібності Редагувати

Файл:Lupin Tonks.jpg
Тонкс навчалася у Гоґвортсі на факультеті Гафелпаф, куди приймають добрих і відважних. Дорі саме були властиві ці якості.

Пізніше вона захотіла стати аврором. Завдяки своїм вродженим здібностям метаморфомага отримувала найвищі оцінки з маскування та чатування. Проте некваліфікована в побутовій магії, трохи незграбна.

Своїми магічними здібностями та професійними навичками допомагала Ордену Фенікса. Входила до передового загону, якому було доручено доправити Гаррі Поттера від помешкання Дурслів до штаб-квартири Ордену фенікса. Брала участь у битві у відділі таємниць у Міністерстві магії. Її було поранено - Дора деякий час перебувала в лікарні Святого Мунґа. Важко пережила втрату Сіріуса Блека.

У фінальній книзі допомагала Гаррі Поттеру дістатися до Барлогу. Билася із Белатрисою Лестранж; та поранила її чоловіка Ремуса.

Брала участь у битві за Гоґвортс, де загинула разом зі своїм чоловіком.

Випадкова вікі