FANDOM

Олівер Вуд (англ. Oliver Wood) — студент Ґрифіндору на чотири курси старше Гаррі Поттера, капітан і воротар команди Ґрифіндору з квідичу в 1991-1994 роках, чудовий стратег.

Bandicam 2013-05-29 13-49-54-781

Зовнішність Редагувати

У перше знайомство з Гаррі Поттером Олівер Вуд описаний, як п'ятикурсник міцної статури.

В кіноверсії він постійно носить на мантії капітанський значок.

Навчання в Гоґвортсі Редагувати

Коли Гаррі Поттер поступив в Гогвартс, Олівер перейшов на п'ятий курс і повинен був посилено готуватися до СОВ. Але, мабуть, все його думки займав один квідич.

Вуд навчався на одному курсі з Персі Візлі.

Капітан команди Редагувати

Роком раніше, на четвертому курсі, Вуд стає капітаном ґрифіндорської команди з квідичу. Грав на позиції воротаря. Невідомо, як довго він був у команді, перш ніж стати капітаном.

Чесна гра Редагувати

Олівер Вуд смів, як будь-який справжній ґрифіндорець, і абсолютно чесний. Незважаючи на гаряче бажання виграти, в 1993 році після матчу, програного факультету Гафелпаф (ловець команди Гаррі Поттер впав з мітли, побачивши дементорів), Олівер не став наполягати на перегравання, яке запропонував Седрік Дігорі, хоча і був дуже пригнічений.

Відбір гравців Редагувати

Вуд досить жорстко ставиться до своїх гравців і дивиться на них тільки з точки зору користі для своєї команди.

Вуд був дуже радий, коли його команді дістався такий чудовий ловець, як Гаррі Поттер. Однак, коли той почав падати з мітли побачивши дементорів, Вуд почав обговорювати необхідність заміни.

Олівер дуже зрадів, коли дізнався, що Гаррі подарували «Вогнеблискавку», найкращу спортивну мітлу на той момент. І щиро дивувався, чому приватний подарунок треба перевіряти на приховані закляття цілий місяць. Перемога в кубку з квідичу була для нього важливіше безпеки Гаррі Поттера. Хоча саме він навчив грі Гаррі Поттера і вважав, що Гаррі кращий ловець!

тактика Редагувати

Всім відомі його довгі і розлогі пояснення квіддічних тактик.

Bandicam 2013-05-29 13-47-52-375

Все літо 1992 року Вуд розробляв методику тренувань і потім демонстрував гравцям свої тактичні схеми пересування по полю.

Вуд примушував гравців тренуватися в будь-яку погоду. Тоді вони будуть краще підготовлені до матчів в будь-яких погодних умовах.

Вуд підказував новачкові Поттеру, що на початку матчу потрібно бути подалі від гри і не висовуватися завчасно, щоб не потрапити під бладжер до того, як випустять снич.

Коли в 1992 році професор Снейп, недолюблюють грифіндорців, зголосився судити матч з Гафелпафом, Вуд порадив Гаррі зловити «швидкий снич», поки Снейп не присуджено багато штрафних ударів на користь Гафелпафу. 

Мотиваційні промови Редагувати

 Перед кожним матчем Вуд виголошував промову для підтримки бойового духу команди. У них він стверджував, що вони сильніші суперників і краще підготовлені. Близнюки Візлі жартували, що вони знають текст цієї промови напам'ять.

Жага перемоги Редагувати

Вуд пристрасно захоплюється цим видом спорту. Олівер мріяв, щоб Ґрифіндор під його керівництвом виграв Кубок Гогвортсу з квідичу, але незважаючи на всі старання його і команди, це вдалося, лише коли Вуд закінчував школу. Лише в останній грі сезону 1993-1994 року, коли Олівер був уже на останньому курсі (фактично, це була його остання гра в стінах Гогвортсу), визначився переможець. І яке ж було щастя воротаря, коли стало ясно, що переміг Ґрифіндор!

Подальша доля Редагувати

У червні 1994 року Олівер Вуд випускається з Гогвортсу і продовжує спортивну кар'єру. Його зараховують до другого складу «Паддлмір Юнайтед». Про це він розповідає колишнім однокласникам, коли вони всі разом з'їжджаються на Чемпіонат світу з квідичу.

Незважаючи на те, що Олівер не застав в Гогвортсі Дамблдорову армію (ця організація з'явилася вже після його закінчення Школи) та, судячи з усього, не перебував в рядах Ордена Фенікса, тим не менше 2 травня 1998 він брав участь в Битві за Гогвортс. Згадується про те, що Олівер бився пліч-о-пліч з Невіл Лонґботом, а під час годинного перепочинку допомагав йому відносити з поля бою тіла убитих, зокрема, Коліна Кріві.

Після закінчення Другої магічною війни Олівер Вуд, швидше за все, продовжив свою кар'єру професійного гравця в квідич.

Етимологія Редагувати

«Wood» - поширене англомовне прізвище, ось тільки означає вона «дерево». Автор хотіла дати зрозуміти, що цей персонаж твердий, але, м'яко кажучи, не сильно розумний.