Fandom

Вікі Гарріпедия

Пенсі Паркінсон

322статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Пенсі Паркінсон (англ. Pansy Parkinson) — студентка-слізерінка, ровесниця Гаррі Поттера. Має низький зріст і кирпатий ніс. Гаррі й Герміона, які недолюблюють слизеринців, позаочі називають її то коровою, то мопсом.

Факти біографії

Пенсі поступила в Хогвартс в 1991 році і була відібрана на факультет Слизерин. Досить рано підпадає під вплив свого одногрупника Драко Мелфоя. Багато робить, наслідуючи Драко, принаймні слідом за ним підколює грифіндорців взагалі і Гаррі Поттера зокрема. Згодом її прихильність переростає в ніжні почуття, однак ставлення Драко з цього приводу не відомо.

Пенсі - вельми діяльна особа, на п'ятому курсі була обрана старостою факультету, а також вступає в Інспекційну дружину. Мабуть, аж надто діяльна: хтось в помсту начаклував їй ріжки, і дівчині довелося кілька днів провести в лікарні.

Також в останній частині після втечі Снейпа вона закликала видати Гаррі Поттера Темному лорду, за що Макґонеґел відправила її та інших слизеринців в підземелля.

Етимологія Редагувати

Пенсі (англ. Pansy) перекладається як «братки», народна назва квітки «фіалка Вітрока». Прізвище «Паркінсон» (англ. Parkinson) - досить поширена англійське прізвище. Однак найбільш яскрава асоціація виникає з британським лікарем, що відкрив хворобу людей похилого віку, названу його ім'ям.

Випадкова вікі