FANDOM

Перстень Ярволода Ґонта (англ. Marvolo Gaunt's Ring) — реліквія, що зберігалася в сім'ї Ґонтів:

L hcrxring

золотий перстень з простим каменем, на якому була вибита, як був впевнений Ярволод Ґонт, печатка Певерелів, що доводило спорідненість Ґонтів з найдавнішою магічною сім'єю ( це був знак Смертельніх Реліквій). Після смерті Ярволода перстень перейшов до його сина Морфіна, у якого і був викрадений Томом Редлом влітку 1943 року Убивши перед цим всю сім'ю свого батька, Волдеморт робить з перстня горокракс. Горокракс знищив Альбус Дамблдор за допомогою меча Грифіндора в липні 1996 року.

Історія

Колись давно Кадм Певерел отримав від Смерті воскрешальний камінь (див. Статтю «Казка про трьох братів»). Хтось із його нащадків вставив Камінь в золотий перстень і вибив на ньому знак Смертельних реліквій (ні на Старшій паличці, ні на Мантії-невидимці таких печаток немає). Згодом, значення Знака забулося і Ярволод Гонт, вихваляючись перед міністерським працівником давністю роду, показує йому перстень, називаючи його «печаткою Певерелів». Мабуть, під цим «іменем» дізнається про перстень і Том Редл. Для Редла ця реліквія означала ще одне підтвердження спорідненості з великими магами стародавності. Очевидно, прямуючи в Малий Генґелтон, Том вже дещо знав про що живуть там родичі.

Спочатку він приходить в халупу до Ярволода, свого діда по материнській лінії. Але той вже давно помер і племінника зустрічає напівп'яний Морфін. Після недовгої розмови Редл усвідомлює для себе кілька важливих речей: Морфін живе один, нікого більше з Гонтів не залишилося; він, Том, дуже схожий на батька, Тома Редла старшого, якого Морфін давно ненавидить; його батько повернувся до рідного дому, сюди, в Малий Генґелтон; мати перед втечею з дому викрала Медальйон Слизерина. Волдеморт, швидше за все, приголомшує дядька і бере його чарівну паличку. Потім він перетинає долину і приходить в батьківський будинок. Треба думати, його візит здивував і налякав сімейство Редлів. Звалився казна-звідки спадкоємець, прижитися колись від потворної жебрачки, вже само по собі створює купу проблем, а зовнішня схожість з Томом старшим позбавила сім'ю надії з порога оголосити його самозванцем. До того ж, Волдеморт вже точно не упустив можливості висловити «огидним маглам» все, що він про них думає ... і описати все, що він з ними зараз зробить ... «Авада Кедавра» не залишає на тілі слідів, але вираз жаху, застигле на обличчях усіх трьох небіжчиків вразило служницю.

Потім новоспечений батьковбивця заглядає на вогник до дядечка. Ні в якому разі не з родинних почуттів. Волдеморту потрібен був хтось, хто візьме вбивство Редлів на себе. Прокинувся вранці Морфін у всіх подробицях пам'ятав вчорашнє вбивство і майже нічого не пам'ятав про вчорашнього гостя. Паличка, з якої вилетіли всі три «Авади» була знову з ним, а ось перстень Ярволода зник ... прибулим міністерським працівникам він гордо заявив, що вбив паршивих маглів, так як багато років чекав нагоди помститися за зганьблену честь сестри. Маючи зізнання вбивці і знаряддя вбивства, нікому і в голову не прийшло перевіряти показання Морфіна. Останній з Гонтів закінчив свої дні в Азкабані.

Минуло багато років, перш ніж на слід перстня вийшов Альбус Дамблдор. Він знайшов і халупу Гонтів, і захований там горокракс. Коли Альбус зрозумів, який саме камінь вставлений в оправу, він зовсім втратив голову. Він так давно шукав воскрешальний камінь! Саме цю реліквію він хотів мати найбільше. Забувши, що реліквія тепер перетворилася в горокракс Дамблдор спробував повернути з небуття свою сестру Аріану. Ну, хоча б для того, щоб попросити у неї вибачення ... Подробиці подальших подій нам невідомі, ми знаємо лише підсумок: знищення перстня коштувало Дамблдору дуже дорого. Він виявився на порозі смерті. Лише високий професіоналізм Северуса Снейпа дозволив перенести прокляття перстня в кисть правої руки директора. Але і умінь Снейпа не вистачило, щоб прибрати прокляття повністю. Дамблдор ніколи не вилікує почорнілу руку, більш того, смерть буде повільно підкрадатися до старого професора. І жити йому залишилося не більше року ...

За цей рік Дамблдор спланував подальшу боротьбу з Волдемортом, і прийшов до висновку, що воскрешальний камінь може стати в нагоді Гаррі Поттеру. Але юнак повинен бути морально готовий до володіння цією реліквією. Тому, професор витягує камінь з перстня і ​​ховає його в старий снич, який заповідає Поттеру. Снич зачаровує Дамблдор таким чином, що відкриється і віддасть Камінь, тільки якщо Гаррі притисне губами снич (цей снич хлопчик зловив колись ротом, і м'яч «пам'ятає» це дотик) і скаже щось про свою смерть.