FANDOM

Платформа 9 ¾ - зачарована платформа на лондонському вокзалі «Кінґс Крос». Для того, щоб пройти на платформу 9 ¾ необхідно пройти крізь бар'єр, що розділяє платформи 9 і 10. У фільмах, знятих за мотивами книг про Гаррі Поттера, герої проходять не крізь бар'єр, а крізь колону, підтримуючу дах над платформами. Це і видовищною і зрозуміліше.

Plateforme 9 3 4

Щороку 1 вересня з платформи 9¾ відходить Гоґвортський експрес, їде до станції Гогсмід. Цей поїзд відвозить також учнів на різдвяні канікули, привозить їх у Гогвортс на другий семестр, і повертає в Лондон після закінчення навчального року. Як використовується платформа 9¾ поза цього часу невідомо.

Думки Роулінґ Редагувати

При виборі номера платформи, прихованої від маглівських очей, яка дозволить молодим чарівникам і чарівницям відправитися в Гогвортс, я думала про те, що він повинен бути між звичайними маглівськиими номерами платформ. Відповідно виходило дробове число. Виходячи з цього, з'явився цікавий питання, а скільки взагалі подібних «дрібних» платформ може бути на всьому вокзалі Кінгс Крос. Я вирішила, що кілька. Незважаючи на те, що про них не згадується в книгах, мені подобається думати, що існують потяги, які мандрують від одного населеного пункту, де живуть тільки чарівники, до іншого. І так по всій Європі (наприклад платформа сім з половиною), так само, інші платформи можуть відкриватися в міру необхідності. Наприклад, заради великих подій, таких як концерт Селестини Уорбек (більш детальна інформація знаходиться у вашому квитку).

Число «Дев'ять і три чверті» прийшло мені в голову випадково. Воно мені дуже сподобалося. Ці «три чверті» безумовно роблять його особливим.